بازدید از مناطق عملیاتی فرصتی برای نشر فرهنگ ایثار و شهادت است
کد خبر: 3831219
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱

بازدید از مناطق عملیاتی فرصتی برای نشر فرهنگ ایثار و شهادت است

گروه اجتماعی ــ فرماندار شهرستان رشت گفت: یکی از راه های تأثیرگذار در نشر فرهنگ ایثار و شهادت، اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق مرزی و عملیاتی است، این اردو‌ها فرصت مغتنمی برای تزریق فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.

به گزارش ایکنا از گیلان، میرشمس مؤمنی زاده، فرماندار شهرستان رشت امروز، 8 مردادماه در جلسه هماهنگی ستاد راهیان نور که در فرمانداری برگزارشد، اظهار کرد: معتقدیم مقاومت، استقامت و پایداری این ملت بزرگ طی چهل سال گذشته، نظام و انقلاب را بیمه کرده است.

فرماندار شهرستان رشت افزود: عزت و اقتدار این کشور را مرهون خون شهدا و ایثارگران میدانیم، لذا اگر می خواهیم اقتدار این ملت تداوم یابد نیازمند آن هستیم که فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهیم.

وی ادامه داد: یکی از راه های تاثیر گذار در نشر فرهنگ ایثار و شهادت، اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق مرزی و عملیاتی است، این اردو‌ها فرصت مغتنمی برای تزریق فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.

مؤنی زاده با اشاره به اینکه سپاه پرچمدار اعزام اردوهای راهیان نور است، بیان کرد: همه باید در این راستا نقش موثر خود را ایفا کنیم زیرا هزینه کردن برای این اردوها، تقویت فرهنگ جنگ و شهادت بین نسل چهارم و پنجم انقلاب است و همچنین یادآوری و زنده نگهداشتن حماسه آفرینی های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس را نشان می دهد.

انتهای پیام

captcha