بانک‌ها در جذب تسهیلات اشتغالزایی کرمان همکاری کنند
کد خبر: 3830891
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰

بانک‌ها در جذب تسهیلات اشتغالزایی کرمان همکاری کنند

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار کرمان گفت: بانک‌ها در جذب تسهیلات اشتغالزایی استان کرمان همکاری کنند تا این سهمیه به‌طور کامل جذب شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدجواد فدایی، استاندار کرمان، امروز، دوشنبه، 7 مرداد در کارگروه اشتغال استان کرمان بر اهمیت اشتغالزایی در استان تأکید کرد و گفت: بانک‌ها در جذب تسهیلات اشتغالزایی استان کرمان همکاری کنند تا این سهمیه به‌طور کامل جذب شود.

وی با بیان اینکه هیچ دلیلی برای عدم جذب تسهیلات اشتغالزایی در استان قابل قبول نیست افزود: چه می‌شود که استان‌های دیگر توانسته‌اند این اعتبارات را جذب کنند و ما در کرمان نمی‌توانیم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال در صنوف خدماتی می‌تواند بخشی از مشکل اشتغال استان را حل کند بیان کرد: کمیته امداد استان کرمان تعهد کرده که 4 هزار شغل در سال‌جاری در استان ایجاد کند.

وی با بیان اینکه مددجویان کمیته امداد برای تأمین ضمانت بانکی دریافت تسهیلات اشتغالزایی با مشکل روبرو هستند تصریح کرد: اگر مشکلات صندوق ضمانت حل شود کمیته امداد استان می‌تواند تا پایان سال 10 هزار شغل در سطح استان کرمان ایجاد کند.

فدایی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال و رفع بیکاری مهمترین هدف ما در استان کرمان است بیان کرد: همه دستگاه‌ها باید در ایجاد اشتغال در استان کرمان با همه توان به وظایف خود عمل کنند.

وی ایجاد اشتغال و رفع بیکاری را اولویت اول استان دانست و تأکید کرد: بسیاری از مسائل در استان به بیکاری و عدم اشتغال باز می‌گردد و تا زمانی که این مشکل حل نشود شاید نتوانیم در حل بقیه مسائل استان موفق عمل کنیم.

انتهای پیام

captcha