حجت‌الاسلام قره‌داغی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان زنجان شد
کد خبر: 3829459
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

حجت‌الاسلام قره‌داغی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان زنجان شد

گروه سیاست و اقتصاد ــ حجت‌الاسلام علی قره‌داغی به سمت رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان زنجان منصوب شد.

حجت‌الاسلام قره‌داغی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان زنجان شدبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی 1 مردادماه در آیین تودیع و معارفه رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه اظهار کرد: به برکت پیروزی انقلاب اولین نماز جمعه ۵ مرداد در پایتخت جمهوری اسلامی ایران توسط ابوذر زمان، آیت‌الله طالقانی برپا شد و پنجم مرداد امسال شاهد چهلمین سال برپایی نماز جمعه هستیم.
وی با اشاره به اینکه در ۹۰۰ نقطه نماز جمعه برپا می‌شود، بیان کرد: در ۳۰ سال گذشته شاهد توسعه کمی و کیفی نماز جمعه بودیم. نماز جمعه قرارگاه فرهنگی، ایمان، تقوا و بصیرت‌افزایی است
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان تصریح کرد: از جمله جاهایی که دشمن برای تخریب جایگاه آن تلاش می‌کند، نماز جمعه است و نشان می‌دهد که این موضوع برای دشمن سنگین است و از نماز جمعه احساس خطر می‌کند.
وی ستون خیمه قرارگاه نماز جمعه قرارگاه را امام جمعه دانست و گفت: کسانی که به مسجد می‌آیند مهمان خدا هستند و شما از مهمانان خدا پذیرایی می‌کنید.
خاتمی با اشاره به اینکه ماهیت انقلاب فرهنگی بود، خاطرنشان کرد: هر هفته انقلاب در نمازجمعه به نمایش گذاشته می‌شود و باید تربیت نیروی انقلابی و ولایی در آن مدنظر قرار گیرد.
حجت‌الاسلام علی قره‌داغی، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان زنجان نیز در ادامه این جلسه بیان کرد: پس از مدت‌ها فعالیت در عرصه علمی و فرهنگی این افتخار را دارم در سنگر ستاد نماز جمعه توفیق خدمتگزاری داشته باشم.
وی به استفاده از تجارب دانشگاه‌ها و ستادهای نماز جمعه تأکید کرد و گفت: باید نماز جمعه پاتوق برای جوانان القابی و بسیجی باشیم و این انقلاب را به انقلاب امام زمان(عج) متصل کنیم.
در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام سید رضا موسوی تقدیر و حجت‌الاسلام علی قره‌داغی به سمت رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان زنجان منصوب شد.
انتهای پیام
captcha