کانون مسجد جوانان و نوجوانان را نترس و شجاع بار می‌آورد
کد خبر: 3829446
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷

کانون مسجد جوانان و نوجوانان را نترس و شجاع بار می‌آورد

گروه اجتماعی ــ مدیر مؤسسه تفحص سیره شهدا شجاعت و نترس بودن ‌برابر دشمن را مهمترین اصل پیروزی دانست و تصریح کرد: کانون مسجد جوانان و نوجوانان را نترس و شجاع بار می‌آورد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، به نقل از خبرگزاری شبستان شهرکرد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدمهدی ماندگاری، مدیر مؤسسه تفحص سیره شهدا، امروز یکم مردادماه در همایش «نقش بچه‌های مسجد در تحقق گام دوم انقلاب» که با حضور کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان و همزمان با طرح ملی غنی‌سازی اوقات فراغت «بچه‌های مسجد» در سالن همایش فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان برگزار شد، گفت: هیچ نظامی در گام دوم خود موفق نبوده مگر قیام کربلا که در گام اول آن امام حسین(ع) و در گام دوم حضرت سجاد(ع) و حضرت معصومه(س) پیروزمندانه عمل کردند.

مدیر مؤسسه تفحص سیره شهدا در ادامه افزود: انقلاب اسلامی ایران که با تأسی از قیام عاشورا شکل گرفته باید برای موفقیت در گام دوم از آرمان‌ها و اصول این قیام الگو گیرد.

ماندگاری شجاعت و نترس بودن در برابر دشمن را مهمترین اصل پیروزی دانست و تصریح کرد: کانون مسجد جوانان و نوجوانان را نترس و شجاع بار می‌آورد.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: امیدواری و مجاهدت از دیگر اصول موفقیت در گام دوم انقلاب به شمار می‌رود که باید به آن توجه لازم را داشت.

ماندگاری بابیان اینکه ایران اسلامی در گام نخست موفق عمل کرده، افزود: اینکه امروز آمریکا و سایر کشورهای استکباری در برابر ایران به استیصال رسیده و نمی‌توانند نقشه‌های شوم خود را عملی کنند، موفقیت بزرگ ماست.

وی اظهار کرد: البته مشکلاتی هم در کشور وجود دارد و این یک امر طبیعی است چرا که هیچ نظام ایده‌آلی تاکنون در جهان تشکیل نشده است.

ماندگاری در ادامه بر ضرورت بیش از پیش توجه به جایگاه مسجد تأکید کرد و گفت: مسجد پایگاهی است که هم مشکلات اقتصادی و روحی را رفع می‌کند و هم به نیازهای معنوی افراد پاسخ می‌دهد.

مدیر مؤسسه تفحص سیره شهدا خاطرنشان کرد: مسجد در مکتب اسلام هم درمانگاه است و هم پناهگاه و دانشگاه و باید از این ظرفیت به بهترین نحو بهره گرفت.

انتهای پیام

captcha