خداحافظی آیت‌الله نعیم‌آبادی با مردم هرمزگان پس از ۲۹ سال خدمت
کد خبر: 3828378
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰

خداحافظی آیت‌الله نعیم‌آبادی با مردم هرمزگان پس از ۲۹ سال خدمت

گروه سیاسی‌ ــ امروز آیت‌الله نعیم‌آبادی سکان‌دار ۲۹ ساله سنگر امامت جمعه بندرعباس بار امانت سنگین را تحویل نماینده‌ ولی فقیه جدید در استان داد و با مردم ولایت مدار استان هرمزگان، خداحافظی خواهد کرد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، هرمزگانی‌ها قدرشناس خدمات آیت‌الله نعیم‌آبادی بوده و هستند. امروز شنبه، ۲۹ تیرماه، آیت‌الله نعیم‌آبادی پس از ۲۹ سال خدمت، با انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده به سمت نمایندگی ولی فقیه در استان و امامت جمعه شهرستان بندرعباس توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، بار امانت سنگین را تحویل نماینده‌ ولی فقیه جدید در استان داد و ساعت ۲۰:۳۰ از فرودگاه بندرعباس با مردم ولایت‌مدار استان، خداحافظی خواهند کرد. مردم نجیب و شریف استان هرمزگان با حضور خود در فرودگاه بین‌المللی بندرعباس از سکان‌دار ۲۹ ساله امامت جمعه سابق شهرستان بندرعباس و نمایندگی‌ ولی فقیه سابق در هرمزگان، قدردانی خواهند کرد.

لازم به ذکر است  که وی ادامه خدمت به اسلام و انقلاب را در سنگر دیگری پیگیری خواهد کرد.

آیت‌الله نعیم‌آبادی چهار سال از عمرش را پشت میله‌های زندان ساواک گذراند و پس از انقلاب به امامت جمعه شهرستان دامغان منصوب شد و در ۱۳ آذر ۱۳۶۹ با حکم مقام معظم رهبری، نمایندگی‌ ولی فقیه در استان هرمزگان را عهده‌دار شد.

وی، نمایندگی مردم استان هرمزگان را در دوره سوم و چهارم مجلس خبرگان رهبری بر عهده داشته است.

از خدمات برجسته وی می‌توان به ساخت ۴۰۰ مسجد در هرمزگان و ایجاد بنای مسجد جامع بندرعباس به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مساجد جهان اسلام، تأسیس و ساخت حوزه‌های علمیه و تألیف ۷۸ کتاب اشاره کرد.

انتهای پیام

captcha