زائران امام حسین در قیامت از نعمات فراوان برخوردار می‌شوند
کد خبر: 3828085
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶

زائران امام حسین در قیامت از نعمات فراوان برخوردار می‌شوند

گروه معارف- مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در حج و زیارت یزد گفت: طبق روایات در قیامت زائران سیدالشهداء از نعمت‌های فراوانی برخوردارند به نحوی که در قیامت همه حسرت مقام و مرتبه زائران امام حسین (ع) را می‌خورند.

لبه گزارش ایکنا از یزد، حجت الاسلام علی حبیبیان، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان یزد 26 تیرماه در بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان در محل دانشگاه یزد اظهار‌ کرد: همه‌ ما می‌خواهیم در دنیا و آخرت بهترین باشیم و تا ابد به بهترین شکل زندگی کنیم منتها خیلی از افراد نمی‌دانند چه عمل و رفتاری داشته‌ باشند که هم در دنیا و هم در آخرت سعادتمند شوند و چون نمی‌دانند از چه مسیری باید عبور کنند به ناکجا آباد خواهند رسید.

وی افزود: اگر به فرمایشات ائمه بزرگوار توجه کنید به آسانی راه‌های درست را انتخاب و چه بسا راه صدساله را یک شبه طی خواهیم کرد. یکی از آن راه‌ها که فرا گرفتیم و بسیار سفارش شده، زیارت مرقد شریف امام حسین(ع) است که گفته‌ شده تا می‌توانید حضرت را زیارت کنید.

حبیبیان تصریح‌ کرد: خداوند به دعای خیری که بنده‌ای در حق شما کرده‌، این توفیق را به شما داده که به زیارت امام حسین(ع) مشرف شوید. در این مسیر اگر با معرفت قدم بردارید راه هزارساله را یک شبه طی خواهید کرد.

وی ادامه داد: در وسایل الشیعه جلد چهاردهم روایتی از امام صادق(ع) آمده که خداوند بر هرکس بخواهد خیری برساند در دل ابن بنده محبت و عشق امام حسین(ع) و زیارت ایشان را قرار می‌دهد، نگاه مثبت خداوند به بنده انسان را عاقبت به خیر می‌کند. اگر عنایت خداوند نباشد، خداوند عشق امام حسین (ع) را از دل او بیرون می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان یزد گفت: طبق روایات در قیامت زائران سیدالشهداء از نعمت‌های فراوانی برخوردارند به نحوی که در قیامت همه حسرت مقام و مرتبه زائران امام حسین (ع) را می‌خورند لذا قدر بدانید و این نعمت را شکر کنید تا خداوند این نعمت را مجدد به شما نصیب بفرماید.

انتهای پیام

captcha