مراسم پاسداشت ۵۰ سال خدمات آیت‌الله جعفری در کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 3827990
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

مراسم پاسداشت ۵۰ سال خدمات آیت‌الله جعفری در کرمان برگزار می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: آیین پاسداشت ۵۰ سال خدمات آیت‌الله جعفری، ۵ مرداد ماه سال با حضور سخنرانان و مسئولان داخل و خارج استان کرمان در مصلی امام علی شهر کرمان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، احمدعلی رمضانی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان، امروز چهارشنبه، ۲۶ تیرماه در محل صدا و سیما در نشست خبری گفت: جمع امروز متشکل از اعضای کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی دهه امامت و ولایت و گرامیداشت و نکوداشت خدمات ۴۰ ساله آیت‌الله جعفری است.

وی با اشاره به دهه امامت و ولایت افزود: دشمان در صدد تفرقه‌افکنی هستند و ما باید هوشیار باشیم تا نگذاریم این اتفاق بیافتد و آنها چیره شوند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان بیان کرد: برنامه‌های این دهه مبارک در چهار حوزه صدا وسیما، خبر و فضای مجازی پیشبینی شده‌اند، امیدداریم تا انشالله کاری کنیم تا مورد عنایت حضرت علی (ع) قرار گیریم.

رمضانی اظهار کرد: ۶ هزار ۶۰۲ دقیقه برنامه در دهه امامت و ولایت در صدا و سیمای مرکز کرمان تدارک دیده شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به پاسداشت آیت‌الله جعفری بیان کرد:۵مرداد سالروز اولین اقامه نماز جمعه در کشور است که از زحمات ۴۰ ساله آیت‌الله جعفری تقدیر و تجلیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: ما مستندهایی را در سیما و صدا تهیه کردیم و پخش گزارش‌های مربوطه در اخبار صدا وسیمای کرمان همچنین پوشش اصل مراسم را داریم. همه باید بدانند که مسئولانی هستند که سالیان سال خدمت کردند و زندگیشان را وقف مردم کردند.
انتهای پیام

captcha