چهارمین کرسی تلاوت مسجد امام حسین(ع) اسلامشهر برگزار ‌شد
کد خبر: 3827469
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷
با تلاوت «مهدی غلام‌نژاد»؛

چهارمین کرسی تلاوت مسجد امام حسین(ع) اسلامشهر برگزار ‌شد

گروه جلسات و محافل ــ چهارمین کرسی تلاوت قرآن کریم مسجد امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر شامگاه 23 تیرماه همراه با تلاوت قاری بین‌المللی کشورمان برگزار ‌شد.

به گزارش ایکنا؛ در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری بر برگزاری جلسات و کرسی‌های تلاوت قرآن و نیز در پی برپایی جلسه‌ای در همین زمینه در محل سازمان دارالقرآن الکریم مبنی بر برگزاری ۴۰ کرسی تلاوت در مساجد استان تهران، چهارمین کرسی تلاوت، شامگاه یکشنبه، 23 تیرماه در محل مسجد امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر برگزار ‌شد.
این محفل قرآنی که به همت معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران و شورای توسعه فرهنگ قرآنی اسلامشهر راه‌اندازی شده است، یکشنبه‌های هر هفته بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.
مقرر شده است تا این محفل قرآنی هر هفته به نام یکی از شهدای انقلاب اسلامی برپا شود که چهارمین محفل نیز به یاد شهید محمدرضا نیکخواه بهرامی برگزار شد.
در این محفل قرآنی که منصور آقامحمدی، از فعالان قرآنی کشور اجرای آن را برعهده داشت، مهدی غلام‌نژاد، قاری بین‌المللی به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید ‌پرداخت. همچنین، پیش از آن نیز سینا نیاکان، یکی از قاریان نوجوان شهرستان اسلامشهر آیات الهی را تلاوت کرد.
همچنین، در این محفل قرآنی که با حضور پررنگ مسئولان شهرستانی نیز همراه بود، اعضای گروه «ثامن» به اجرای برنامه پرداختند که استقبال فراوان حضار را به همراه داشت. در ادامه این محفل قرآنی نیز متولیان مسجد امام حسین(ع) اسلامشهر به پاس 25 سال خدمت حمید رحیمی، قاری ممتاز قرآن جهت تدریس قرآن از وی تجلیل کردند.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای حضور در این محفل قرآنی که حمید رحیمی، قاری و مسئول دارالقرآن دادگستری غرب استان تهران، مسئولیت آن را برعهده دارد، می‌توانند یکشنبه‌های هر هفته به مسجد امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر واقع در خیابان امام سجاد(ع) (زرافشان)، کوچه ۵۴ مراجعه کنند.


انتهای پیام

captcha