جلسه قرآن اهل بیت(ع) در پاسداشت مقام عالم آل محمد(ص)
کد خبر: 3827280
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
23 تیرماه برگزار شد؛

جلسه قرآن اهل بیت(ع) در پاسداشت مقام عالم آل محمد(ص)

کانون خبرنگاران نبأ ــ جلسه قرآن اهل بیت(ع) به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) با حضور اساتید، قاریان و حافظان بین‌المللی و کشوری در مشهد برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ جلسه قرآن اهل بیت(ع) به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) با حضور اساتید، قاریان و حافظان بین‌المللی و کشوری و مسئولان قرآنی استان خراسان رضوی شب گذشته، 23 تیرماه در مشهد برگزار شد.
در این مراسم که با گرامیداشت چهارمین سالگرد درگذشت استاد فقید، سید‌متولی عبدالعال همراه بود؛ محمدصادق علمی، مفسر قرآن و عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد به بیان مطالبی از سیره نورانی حضرت ثامن الحجج، علی ابن موسی الرضا(ع) پرداخت و در ادامه خاطراتی از سیدمتولی عبدالعال و سال‌های حضور وی در مشهد بیان کرد.
در این مراسم که با حضور محمد حسندخت مشهدی، هاشم زاهدمقدم، سیدجواد حسینی مرام از اساتید قرآن و نیز با حضور حمید صمدی، معاون اداره تبلیغ و ترویج اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد؛ مصطفی خاکساری، قاری و حافظ کل قرآن و محمدرضا جعفری‌زاده، حافظ کل قرآن آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کردند و در ادامه حسن خانچی، مبتهل بین‌المللی از اهواز به ابتهال‌خوانی پرداخت.
در بخش دیگر از این مراسم محمدجواد کاشفی آیات پایانی از سور مبارکه بقره، آل عمران، قریش و کوثر را به تأسی از سبک سیدمتولی عبدالعال، و سیدجواد حسینی آیاتی از سور مبارکه آل عمران و شمس را تلاوت کردند.

ابراهیم الهی
انتهای پیام
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
علی بابایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۵:۴۳
0
0
درود بر زحمتکشان و خادمین این جلسه موفق قرآنی اجر شما با قرآن و اهل بیت علیهم السلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۵:۴۶
0
0
کار قشنگی کردید و متولی عبدلعال استاد بی نظیری بود و ان شالا این اقدامات ارزشی و شایسته از سوی مدیران قرآنی هم صورت بگیرد
captcha