جشن میلاد امام رضا‌(ع) در آستان امامزادگان هرمزگان برگزار می‌شود
کد خبر: 3826893
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳

جشن میلاد امام رضا‌(ع) در آستان امامزادگان هرمزگان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی، اجتماعی اوقاف و امور خیریه هرمزگان از برگزاری جشن میلاد امام رضا‌(ع) در آستان مقدس امامزادگان این استان خبر داد و گفت: این ویژه‌برنامه‌ها شامل مولودی‌خوانی، سخنرانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی است که با همکاری هیئت‌های مذهبی اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام مصطفی آزادی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اوقاف و امور خیریه هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، اظهار کرد: هم‌زمان با فرارسیدن میلاد فرخنده امام رضا‌(ع) تمامی بقاع متبرکه آذین‌بندی می‌شوند و در جوار امامزادگان نیز ویژه‌برنامه‌هایی به‌صورت شاخص اجرا می‌شود.
وی افزود: ویژه‌برنامه‌های جشن میلاد امام رضا‌(ع) شامل مولودی‌خوانی، سخنرانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی است که با همکاری هیئت‌های مذهبی برگزار می‌شود.
این مسئول هدف از برگزاری این جشن را فرهنگ‌سازی و ترویج سیره امام رضا‌(ع) با رویکرد مفاهیم سبک زندگی، ترتیب اسلامی و حمایت از حرکت‌های مردمی در برگزاری مراسم ملی مذهبی ذکر کرد و گفت: این مراسم در چهار بقعه هرمزگان، شاه محمدتقی، سید مظفر و شاه معز الدین با حضور کاروان خدام رضوی برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام آزادی برپایی ایستگاه‌های صلواتی و توزیع بسته‌های فرهنگی، مسابقه سبک زندگی رضوی به همراه اهدای جوایز و عطرافشانی قبور شهدا را از دیگر برنامه‌های اجرایی جشن میلاد امام رضا(ع) ذکر کرد.
انتهای پیام

captcha