‌گروه‌های جهادی در حوزه زکات از ابزارهای تبلیغی و جذاب استفاده کنند
کد خبر: 3826049
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸

‌گروه‌های جهادی در حوزه زکات از ابزارهای تبلیغی و جذاب استفاده کنند

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌‌وبختیاری با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی باید در مسئله زکات با محبت و استفاده از ابزارهای تبلیغی و جذاب ‌میان مردم و کشاورزان حضور یابند، گفت: تبیین فرهنگ زکات در خانواده‌ها بسیار مهم است و فرزندان را از سنین کم با احکام اسلامی آشنا می‌کند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال‌وبختیاری، امروز، 19 تیر‌ماه در شورای زکات استان، با تبریک ایام دهه کرامت، گفت: این روزها فرصت مغتنمی است تا پیوندمان با خاندان رسالت را استحکام ببخشیم و دهه کرامت دهه بهره گرفتن از کرامت ائمه(ع) و اندیشه در سیره آنان باشد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری زکات را از جایگاه‌های عبودیت الهی خواند و افزود: جایگاه و برکات زکات باید به طور گسترده برای مردم تشریح شود تا شاهد رشد بیشتر این واجب الهی باشیم.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه مردم استان مؤمن و علاقه‌مند به سیره اهل بیت(ع) هستند لذا برای تبیین زکات نیازمند مشوق و گوینده‌اند، اظهار کرد: باید به میان مردم رفت و در ذهن‌ها و اندیشه آن‌ها ورود پیدا کرد که قطعاً در افزایش میزان زکات مؤثر است.

‌نکونام افزایش میزان زکات فطره در سال جاری را نشان از ایمان الهی مردم استان دانست و تصریح کرد: میزان زکات فطره در استان بیشتر از این مبلغ است و این مبلغ فقط میزان جمع‌آوری شده از سوی دستگاه‌های متولی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی باید در مسئله زکات با محبت و استفاده از ابزارهای تبلیغی و جذاب ‌میان مردم و کشاورزان حضور یابند، خاطرنشان کرد: تبیین فرهنگ زکات در خانواده‌ها بسیار مهم است و فرزندان را از سنین کم با احکام اسلامی آشنا می‌کند.

امام جمعه شهرکرد بر رونق کشاورزی و حمایت از کشاورزان استان تأکید کرد و گفت: جهاد کشاورزی باید عرصه را برای رونق کشاورزی در استان مهیا کرده و نوسانات در تولید گندم را کنترل کند.
انتهای پیام

captcha