اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3825930
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱
همزمان دهه عفاف و حجاب انجام می‌شود؛

اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی در چهارمحال‌وبختیاری

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در هفته عفاف و حجاب در سراسر استان، اظهار کرد: اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده و صیانت از خانواده که از سوی ناحیه مقاومت بسیج‌ شهرستان شهرکرد برگزار و با استقبال خوبی از سمت دختران و بانوان مواجه شد از جمله برنامه‌هایی است که در سطح استان برپا خواهد شد.

به گزارش ایکنا از  چهارمحال‌وبختیاری، سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال‌وبختیاری شب گذشته، 18 تیرماه در تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده در جمع خبرنگاران گفت: سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) به‌مناسبت دهه کرامت، میلاد حضرت معصومه(س)، میلاد امام رضا(ع) و هفته عفاف و حجاب برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی کرده است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) با اشاره به بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در هفته عفاف و حجاب در سراسر چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده و صیانت از خانواده که توسط ناحیه مقاومت بسیج‌ شهرستان شهرکرد برگزار و با استقبال خوبی از سمت دختران و بانوان مواجه شد از جمله برنامه‌هایی است که در سطح استان برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه سخنران این برنامه یکی از سخنرانان‌ کشوری است، افزود: تلاش شده در حوزه مسائل اخلاقی و رفتاری درخصوص عفاف و حجاب به صورت ویژه برنامه‌ریزی کنیم تا افرادی که در این مورد آگاهی کافی ندارند، با این برنامه‌ها متنبه و آگاه شوند.

سردار اکبری در پایان گفت: اگر وصایای شهدا مطالعه شود به خوبی در می‌یابیم که عفاف و حجاب از جمله مسائلی است که اکثر و یا همه  شهدا برآن تأکید کرده‌اند تا حریم خانواده حفظ شود لذا رعایت حجاب عمل به وصایای شهدا نیز هست.

انتهای پیام

captcha