جشنواره رضوی در چهارمحال و بختیاری سیزده ساله شد
کد خبر: 3825776
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹

جشنواره رضوی در چهارمحال و بختیاری سیزده ساله شد

گروه فرهنگی ــ مدیر‌کل ارشاد چهارمحال و بختیاری با اشاره به سابقه ۱۳ ساله برگزاری جشنواره رضوی در استان، اظهار کرد: این جشنواره در ۱۰ سال نخست در قالب ادبیات کودک و نوجوان برگزار شد و در سه سال اخیر با تغییر عنوان به «تولید کتاب رضوی»، به کار خود ادامه می‌دهد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌و‌بختیاری، جواد کارگران مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌‌و‌بختیاری، امروز، 18 تیرماه در جشن بزرگ میلاد امام رضا(ع) که در سالن غدیر شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: جشن بزرگ میلاد امام رضا(ع) در روز میلاد حضرت شاهچراغ(ع) و از مجموعه برنامه‌های دهه کرامت با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد، ستاد کانون‌های مساجد و کانون فکری کودکان و نوجوانان در جهت ایجاد اوقاتی شاد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سابقه ۱۳ ساله برگزاری جشنواره رضوی در استان، اظهار کرد: این جشنواره در 10 سال نخست در قالب ادبیات کودک و نوجوان برگزار شد و در سه سال اخیر با تغییر عنوان به «تولید کتاب رضوی» به کار خود ادامه می‌دهد.

کارگران با بیان اینکه امسال برگزاری برنامه جدیدی با عنوان «شب‌های فرهنگ رضوی» به استان‌ها ابلاغ شده، ادامه داد: این برنامه که شامل بخش‌های متنوعی از جمله سخنرانی و جُنگ‌های شادی است، در همه شهرستان‌های استان در حال برگزاری است که با استقبال خوبی مواجه شده است.

انتهای پیام

captcha