برگزاری افتتاحیه مرحله استانی مسابقات قرآن در هرمزگان
کد خبر: 3825765
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷

برگزاری افتتاحیه مرحله استانی مسابقات قرآن در هرمزگان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان گفت: مراسم افتتاحیه مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم استان هرمزگان با حضور فعالان قرآنی و مدیرکل اوقاف و امور خیریه این استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام رنجبر، مسئول اداراه قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، اظهار کرد: مراسم افتتاحیه مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم استان هرمزگان با حضور فعالان قرآنی استان برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: ۱۹ تیرماه مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قران کریم، در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، تواشیح و دعاخوانی در رشته‌ها و بین گروه‌های سنی مختلف بانوان و آقایان به مدت ۳ روز از نوزده لغایت بیست و یکم تیرماه در بندر عباس برگزار می‌شود.
این مقام مسئول با بیان اینکه ۱۵۰۰ نفر در مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم در هرمزگان شرکت کردند و نفرات برتر آنان به مسابقات استانی راه‌ یافته‌اند، تصریح کرد: ۱۰ نفر از داوران کشوری این مسابقات قرآنی را داوری می‌کنند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین رنجبر ابراز کرد: مکان برگزاری مسابقات آقایان در سالن دانشگاه فرهنگیان تربیت‌معلم شهید باهنر و بانوان در سالن مرکزی فرهنگیان شهید بهشتی در روز ۲۰ تیرماه ساعت ۷ و نیم صبح خواهد بود.
وی در پایان گفت: در سال گذشته هرمزگان توانست برای نخستین بار رتبه یازدهم را در مسابقات کشوری کسب کند و امیدواریم که امسال بتوانیم رتبه تک‌رقمی را به دست آوریم.
انتهای پیام 

captcha