معرفی ۳۰۵ واحد مسکونی سیل‌زده زنجان برای دریافت تسهیلات
کد خبر: 3823824
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷

معرفی ۳۰۵ واحد مسکونی سیل‌زده زنجان برای دریافت تسهیلات

گروه اجتماعی _ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: تاکنون ۳۰۵ واحد مسکونی سیل‌زده برای پرداخت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند و برای هر واحد احداثی روستایی ۴۰ میلیون تومان و شهری نیز ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اعطا می‌شود.

معرفی 305 واحد مسکونی سیل‌زده زنجان به بانک برای دریافت تسهیلاتسجاد صنعتی‌منفرد، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: برای بازسازی واحدهای خسارت‌دیده ناشی از سیل ابتدای امسال، تسهیلات بانکی پرداخت می‌شود تا مردم خامه‌های خود را مرمت یا نوسازی کنند.
وی با اشاره به اینکه تاکنون 305 واحد مسکونی برای پرداخت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند، بیان کرد: برای هر واحد احداثی روستایی ۴۰ میلیون تومان و شهری نیز 50 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اعطا می‌شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه این تسهیلات نیز به‌صورت سفته زنجیره‌ای ارائه می‌شود، یادآور شد: تسهیلات با بازپرداخت ۱۵ ساله که 3 سال دوره تنفس دارد، در نظر گرفته شده و به مدت 12 سال اقساط‌‌ بندی خواهد شد.
وی بر تعامل و همکاری بیشتر بانک‌های عامل استان با بنیاد مسکن جهت بازسازی مناطق آسیب‌دیده تأکید کرد و گفت: همکاری بانک‌های استان برای پرداخت تسهیلات به‌منظور بازسازی و تعمیر واحدهای مسکونی روستایی و شهری مناطق آسیب‌دیده ناشی از بارندگی‌های اخیر قابل قبول بوده است.
صنعتی‌منفرد بیان کرد: مبلغ تسهیلات تخصیص یافته برای احداث واحدهای خسارت‌دیده شهری و روستایی 160 میلیارد ریال و تسهیلات تعمیری 45 میلیارد ریال است.
انتهای پیام
captcha