رسانه‌های انقلابی توطئه‌های دشمنان انقلاب را خنثی کنند
کد خبر: 3823671
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۸

رسانه‌های انقلابی توطئه‌های دشمنان انقلاب را خنثی کنند

گروه اجتماعی - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان ابزار رسانه را مهمترین اهرم دشمن برای اعمال فشار و نفوذ در جهان معاصر اعلام کرد و گفت: خنثی کردن توطئه‌های دشمنان انقلاب از رسالت‌های مهم و خطیر رسانه‌های انقلابی است.

به گزارش ایکنا از گیلان،‌ حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسن تسخیری،‌ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس استان گیلان امروز،‌ 10 تیرماه در مراسم افتتاح دفتر خبرگزاری بسیج شهرستان آستارا، اظهار کرد: خنثی کردن توطئه‌های دشمنان انقلاب و بیان پیشرفت‌های نظام در حوزه‌های مختلف از رسالت‌های مهم و خطیر رسانه‌های انقلابی است

وی ابزار رسانه را مهمترین اهرم دشمن برای اعمال فشار و نفوذ در جهان معاصر اعلام کرد و گفت: دشمنان ما براساس فعالیت‌های رسانه‌ای جوسازی‌هایی را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی کرده و برای رسیدن به مقاصد کور خود آن را منتشر می‌سازند.

این کارشناس دینی یکی از وظایف مهم خبرگزاری بسیج در این برهه حساس زمانی را انتقال دقیق پیام و واقعیت‌های روز جامعه به اقشار مختلف مردم دانست و عنوان کرد: امروز رسالت مهم خبرگزاری بسیج در سطح کشور خنثی کردن سریع نقشه‌ها و توطئه‌های خباثت‌گونه دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

تسخیری ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی و القای ناکارآمدی نظام به توده جامعه را استراتژی و تاکتیک جدید جنگ روانی دشمن علیه انقلاب خواند و تصریح کرد: فضای سراسر دروغین و رسانه‌ای ایجاد شده توسط دشمن، یکی از مهمترین عوامل ایجاد اغتشاشات خیابانی در سال 96 بود.

وی از دیگر وظایف خبرگزاری بسیج را انتقال حقیقت جامعه و به تصویر کشیدن آن برای مردم قلمداد کرد و گفت: انعکاس فعالیت‌های خوب کشور جزو وظایف خطیر و مهم خبرگزاری بسیج است، زیرا امروز رسانه‌های دشمن با تقطیع برخی از تصاویر و فیلم‌ها درصدد ضربه زدن به آرمان‌های انقلاب هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان رساندن حقیقت جامعه به مردم توسط خبرگزاری بسیج را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد:‌ در فضای امروز جامعه اگر شکوفایی و پیشرفتی به دست آمده به خوبی و به درستی برای آحاد مردم تبیین نشود بدون شک ما در فضای مجازی و در حوزه رسانه بازنده خواهیم بود.

روح‌الله پوراسماعیلی، مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان نیز، با بیان اینکه دفتر خبرگزاری بسیج در آستارا دومین دفتر شهرستانی خبرگزاری بسیج کشور است، اظهار کرد: افتتاح دفتر خبرگزاری بسیج در آستارا از جهات زیادی حائز اهمیت است، زیرا این شهرستان مرزی بوده و یک نقطه استراتژیک در گیلان محسوب می‌شود.

وی مطالبه‌گری از مسئولان و انعکاس مشکلات و دغدغه‌های مردمی به مسئولان را یکی از وظایف خبرگزاری بسیج اعلام کرد و گفت: شهرستان آستارا در حوزه خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی از نواحی پیشتاز استان است؛ بنابراین رسانه‌ای کردن خدمات انجام شده به عنوان یکی از اهداف خبرگزاری بسیج مورد تاکید قرار دارد.

این مسئول فرهنگی وجود قرارگاه رسانه‌ای اربعین حسینی در آستارا ویژه زائرین آسیای مرکزی و قفقاز را از دیگر دلایل افتتاح دفتر خبرگزاری بسیج در این شهرستان خواند و افزود: در کنار سایر اهداف بیان شده دفتر خبرگزاری بسیج در آستارا به عنوان محور قرارگاه رسانه‌ای اربعین حسینی نیز عمل خواهد کرد.

پوراسماعیلی با اشاره به اینکه تاکنون دو دفتر خبرگزاری بسیج در غرب گیلان افتتاح شده و به‌زودی یک دفتر در غرب و سه دفتر دیگر در شرق استان افتتاح می‌شود، اضافه کرد:‌ افتتاح دفتر خبرگزاری بسیج در آستارا با حمایت‌های فرماندهی سپاه قدس گیلان و سایر مسئولان میسر شده است.

انتهای پیام

captcha