فرهنگ رضوی متعلق به همه جغرافیای اسلام است
کد خبر: 3823464
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷

فرهنگ رضوی متعلق به همه جغرافیای اسلام است

گروه فرهنگی ــ معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان گفت: فرهنگ منور رضوی متعلق به همه جغرافیای ایران و اسلام است و باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که همه مردم از برکات آن بهره‌مند شوند.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، عباس میرزاد، معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان، امروزدوشنبه ۱۰ تیرماه در نشست شورای بزرگداشت دهه کرامت استان هرمزگان تقارن دهه کرامت با هفته عفاف و حجاب و سالروز شهادت شهدای هواپیمای ایرباس را باعث تقویت این دهه دانست و اظهار کرد: بدون شک زمینه لازم جهت اجرای برنامه‌های پرمحتوا در دهه کرامت امسال به‌ویژه همزمانی آن با ایستادگی مثال‌زدنی در مقابل آمریکا و سقوط پهپاد آمریکایی فراهم است که باعث افزایش روحیه اقتدار و سربلندی ایران اسلامی شد.
وی بیان کرد: فرهنگ منور رضوی متعلق به همه جغرافیای ایران و اسلام است و باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که همه مردم از برکات آن بهره‌مند و سیراب شوند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان بر حضور پررنگ مردم تاکید و عنوان کرد: جشنواره‌های آسمان هشتم و جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید و حضور خدام حرم رضوی نشان داده که هر فعالیتی که بر محور مردم پایه ریزی شود دوام و بقای آن تضمین خواهد بود و تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.
این مقام مسئول در پایان با اشاره به جنبه‌های تشویقی برنامه‌های دهه کرامت، گفت: ۱۰ سفر زیارتی به کربلای معلی از موارد تشویقی دهه کرامت است که ادارات استان عهده دار آن خواهند بود.
انتهای پیام

captcha