اعزام ۸۱ مددجوی مینابی به مشهد
کد خبر: 3821999
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳

اعزام ۸۱ مددجوی مینابی به مشهد

گروه اجتماعی ــ رئیس کمیته امداد میناب، از اعزام ۸۱ نفر از مددجویان شهرستان میناب به مشهد در سال جاری خبر داد.

عباس راستی، رئیس کمیته امداد شهرستان میناب در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، گفت: برگزاری اردو‌های زیارتی از جمله برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد شهرستان است که مددجویان در قالب طرح‌های مختلف به مشهد مقدس، قم و عتبات عالیات اعزام می‌شوند.
وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۸۱ مددجوی این شهرستان به سفر‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام‌ شده‌اند که ۴۹ نفر از آنان توسط کمک‌های خیران در قالب شوق زیارت به مشهد مقدس بوده است.
رئیس کمیته امداد شهرستان میناب با بیان اینکه در طرح «شوق زیارت» نیازمندان تحت حمایت این نهاد که تاکنون به سفر زیارتی مشرف نشده‌اند شناسایی و با کمک خیران و نیکوکاران به مشهد مقدس اعزام می‌شوند، ابراز کرد: مردم نیک‌اندیش شهرستان می‌توانند با مشارکت خود در طرح شوق زیارت زمینه اعزام نیازمندان را فراهم سازند.
راستی در پایان هدف از این طرح ایجاد نشاط روحی و ارتقای روحیه خودباوری بین مددجویان گفت: به‌منظور تسهیل در مشارکت اعزام نیازمندان به سفر‌های زیارتی خیران می‌توانند از طریق مراجعه به پایگاه الکترونیکی شوق زیارت به نشانی shogheziarat.emdad.ir و یا از طریق مراجعه حضوری به تمام ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح همکاری داشته باشند.
انتهای پیام

captcha