اجرای طرح «سبک زندگی اسلامی» در بقاع متبرکه هرمزگان
کد خبر: 3821277
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷

اجرای طرح «سبک زندگی اسلامی» در بقاع متبرکه هرمزگان

گروه فرهنگی- معاون فرهنگی، اجتماعی اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: طرح «سبک زندگی اسلامی» باهدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در بقاع متبرکه هرمزگان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام مصطفی آزادی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اوقاف و امور خیریه هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، با اشاره به اجرای طرح «سبک زندگی اسلامی» در بقاع متبرکه هرمزگان، اظهار کرد: این طرح در راستای عمل به تدابیر مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق سبک زندگی اسلامی و اهتمام به کاهش آسیب‌های اجتماعی اجرا می‌شود.
وی افزود: طرح سبک زندگی اسلامی در قالب برنامه‌های زندگی به رنگ خدا، دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی اسلامی و تعالی خانواده، مهارت‌های فردی، فرزندپروری، ازدواج و همسر داری به‌طور رایگان برای خانواده‌ها در سطح بقاع متبرکه اجرا می‌شود.
معاون اوقاف و امور خیریه هرمزگان استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه در موضوع تحکیم بنیان خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی، جذب و شناسایی و آموزش بانوان و آقایان مستعد در زمینه تربیت مربی دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی اسلامی را از جمله اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: مربیان اجرای این طرح مبلغانی هستند که در شهر مقدس قم دوره آموزشی فشرده سبک زندگی اسلامی را گذرانده‌اند.
حجت‌الاسلام آزادی تصریح کرد: اساتیدی که دوره‌های سبک زندگی را گذرانده‌اند در مسائل خانواده، تربیت فرزند و مشاوره ازدواج در بقاع متبرکه، امامزادگان و مساجد با اداره اوقاف سابقه همکاری داشتند.
این مقام مسئول در پایان گفت: اداره اوقاف برای ترویج فرهنگ اسلامی با همکاری و مشارکت نهاد‌های فرهنگی همسو در راستای همپوشانی و وحدت رویه سعی در اجرای برنامه‌های متنوع جهت جذب نسل جوان و نوجوان و فرهنگ‌سازی دینی کرده است.
انتهای پیام

captcha