برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در هرمزگان
کد خبر: 3820280
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴

برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در هرمزگان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان از برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدطاهر گرایلی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، از برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم‌ در این استان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات از ۱۵ الی ۲۵ خردادماه در شهرستان‌های استان برگزار شد.
وی ادامه داد: این مسابقات در رشته‌های حفظ شامل حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، ترتیل، دعاخوانی و اذان در دو گروه بانوان و آقایان برگزار شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان با اشاره به اینکه رشته معارف نیز هم‌زمان با مسابقات مرحله استانی برگزار و برترین‌ها مشخص می‌شود بیان کرد: مرحله استانی این مسابقات در شهرستان بندرعباس اجرا خواهد شد.
حجت‌الاسلام گرایلی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات شهرستانی ۱۵۰۰ نفر شرکت کردند، گفت: نفرات برتر از شهرستان‌ها به مرحله استانی که از ۱۹ تا ۲۱ تیرماه برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.
وی در پایان گفت: نفرات برتر مسابقات استانی به مرحله کشوری که در مهرماه به میزبانی استان اصفهان برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.
انتهای پیام

captcha