اجرای طرح «امام محله» در محلات آسیب‌پذیر هرمزگان
کد خبر: 3819707
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

اجرای طرح «امام محله» در محلات آسیب‌پذیر هرمزگان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان از اجرای طرح امام محله در محلات آسیب‌پذیر هرمزگان خبر داد و گفت: مهم‌ترین ویژگی‌های طرح امام محله استفاده از ظرفیت روحانیان برای رشد و تقویت اعتقادات جوانان است.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر انصاری‌راد، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان امروز یکشنبه، ۲۶ خردادماه در دیدار با بازرسان اعزامی از مرکز و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روحانیان مستقر نقش خوبی را در روستا‌ها از بدو آغاز طرح استقرار تاکنون ایفا کرده‌اند و توانسته‌اند در حد توان مسائل و مشکلات مردم را حل‌وفصل کنند، اما در این راستا آنان با مشکلات معیشتی روبه‌رو هستند که بایستی دراین‌باره چاره‌اندیشی شود.
وی بر حمایت برنامه‌ای روحانیان مستقر تأکید کرد و افزود: با توجه به کمبود اعتبارات، برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی آنان، تغذیه فکری و محتوایی روحانیان و به‌روز بودن مبلغین نسبت به مسائل روز ضروری است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان نقش همه دستگاه‌ها در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی را یک وظیفه خواند و عنوان کرد: همه مردم و دستگاه‌های اجرایی در کنترل و کاهش این آسیب‌ها نقش دارند.
آسیب‌ها را باید شناسایی کرد
حجت‌الاسلام انصاری‌راد عنوان کرد: آسیب‌هایی که موجب ضربه زدن به انقلاب و اسلام است را باید شناسایی و متناسب با آسیب‌ها و حملات دشمنان از نظام و فرهنگ دینی و اسلامی دفاع کرد و یکی از ابزار مبارزه با دشمنان، روحانیان و فعالان عرصه دینی هستند که باید با تغذیه فکری و محتوایی آنان برای مقابله و دفاع در مقابل دشمنان آماده بود.
وی در ادامه طرح امام محله در محلات را طرحی جامع و کارشناسی شده خواند و عنوان کرد: مهم‌ترین ویژگی‌های طرح امام محله استفاده از ظرفیت روحانیان برای رشد و تقویت اعتقادات جوانان است که امیدواریم این روند بیش‌ازپیش ادامه داشته باشد.
انصاری‌راد نقش روحانیت را در هدایت جامعه به سمت فلاح و رستگاری مؤثر دانست و بر لزوم ارتقای آگاهی‌های دینی و اسلامی و به‌کارگیری شیوه‌های علمی را در آموزش جوانان برای مبارزه با معضلات فرهنگی و اجتماعی را یادآوری کرد.
انتهای پیام

captcha