آغاز ثبت‌نام دوره جدید طرح ملی تلاوت در هرمزگان
کد خبر: 3818750
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰

آغاز ثبت‌نام دوره جدید طرح ملی تلاوت در هرمزگان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مؤسسه قرآنی شمیم وحی از آغاز ثبت‌نام دوره جدید طرح ملی تلاوت خبر داد و گفت: این مهلت از ۲۶ خرداد‌ماه آغاز می‌شود و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

ناصر جعفرزاده، مدیر موسسه قرآنی شمیم وحی در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، اظهار کرد: مؤسسه شمیم وحی در ابتدا به‌عنوان مجمع قاریان و حافظان استان هرمزگان فعالیت خود را آغاز و در سال ۹۶ مجوز خود را از اداره‌کل ارشاد اسلامی استان هرمزگان و سازمان تبلیغات اسلامی اخذ کرد.
وی بیان کرد: این مؤسسه شعبه ندارد و در بندرعباس چهار راه قدس به طرف میدان شریعتی طبقه فوقانی مرکز خدمات جامع سلامت مهدیه واقع شده است.
مدیر مؤسسه قرآنی شمیم وحی با اشاره به آغاز ثبت‌نام برای حضور دوره جدید طرح ملی تلاوت، ابراز کرد: این مهلت از روز ۲۶ خردادماه آغاز می‌شود و تا ۲۳ مردادماه پایان می‌پذیرد.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه زمان آغاز کلاس‌ها از ابتدای تیرماه خواهد بود، افزود: علاقه‌مندان به تلاوت قرآن می‎توانند جهت ثبت‌نام به مؤسسه قرآنی شمیم وحی مراجعه کنند.
مدیر مؤسسه قرآنی شمیم وحی با بیان اینکه این طرح هر ساله با هدف شناسایی و پرورش استعداد‌های قرآنی برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان پس از ثبت‌نام، طی یک دوره یک‌ماهه تحت آموزش قرآن به‌صورت تقلیدی قرار گرفته و سپس وارد طرح می‌شوند.
جعفر‌زاده تصریح کرد: این طرح به‌صورت ترمی (دو ماه و نیم) در طول سال است که در پایان هر ترم آزمون قرائت برگزار و گواهینامه صادر می‌شود.
این مقام مسئول ابراز کرد: و برنامه‌های جنبی از قبیل مسابقه قرآن، کلاس سبک زندگی قرآنی، شرکت و اجرای برنامه در محافل قرآنی، اردو وغیره جهت جذب بیشتر قرآن‌آموز به‌موازات طرح اجرا می‌شود.
وی هدف طرح را تغییر و ارتقای سطح قرآنی، قرآن‌آموزان دانست و تصریح کرد: منتخبان و استعداد‌های برتر دوره برای طرح ملی تلاوت انتخاب می‌شوند.
مدیر مؤسسه قرآنی شمیم وحی در پایان گفت: لازم است یادآور شوم در حال حاضر دوره‌های طرح استعدادیابی و نخبه‌پروری پسران ۸ تا ۱۴ سال در این مؤسسه در حال انجام است.
انتهای پیام

captcha