۱۲ بقعه متبرکه هرمزگان؛ میزبان طرح نشاط معنوی
کد خبر: 3818489
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲

۱۲ بقعه متبرکه هرمزگان؛ میزبان طرح نشاط معنوی

گروه اجتماعی‌ــ معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان با اشاره به برگزاری طرح نشاط معنوی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان هرمزگان، گفت: ۱۲ امامزاده و بقعه متبرکه میزبان این طرح در اوقات فراغت سال جاری خواهند بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی آزادی، معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان،از برگزاری طرح نشاط معنوی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: طرح نشاط معنوی همه‌ساله در راستای غنی‌سازی هرچه بهتر اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه طرح نشاط معنوی در ۱۲ امامزاده و بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد، ادامه داد: هدف از اجرای این طرح در فضای معنوی امامزادگان در راستای جذب نوجوانان و به‌ویژه جوانان نسبت به مسائل دینی است.
این مسئول با اشاره به اینکه طرح نشاط معنوی در سه محور آموزشی، اردویی و ورزشی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان هرمزگان برگزار خواهد شد، اظهارکرد: طرح نشاط معنوی با همکاری بسیج، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل آموزش‌وپرورش و کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد برگزار می‌شود و مبلغان بومی و اعزامی از قم در این طرح حضور خواهند داشت.
معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان در پایان در رابطه بازمان برگزاری طرح نشاط معنوی نیز تصریح کرد: این طرح از سیزدهم تیرماه هم‌زمان با آغاز دهه کرامت شروع‌شده و تا ۲۹ مرداد و هم‌زمان با عید غدیر خم ادامه خواهد یافت.
انتهای پیام

captcha