تمرکز دشمن بر ترویج بی‌عفتی در جامعه است
کد خبر: 3816842
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶

تمرکز دشمن بر ترویج بی‌عفتی در جامعه است

گروه اجتماعی ــ مسئول امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر گفت: ترویج بی‌عفتی و بی‌حجابی مهم‌ترین حربه دشمن برای تغییر سبک زندگی اسلامی در جامعه ایرانی است.

تمرکز دشمن بر ترویج بی‌عفتی و بی‌حجابی در جامعه است

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام سلحشور، مسئول امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر صبح امروز، ۱۳ خردادماه‌ با اشاره به نقشه‌ها و هجمه‌های دشمنان در زمینه ترویج بی‌حجابی و بدحجابی در جامعه اسلامی، اظهار کرد: دشمن پس از شکست در عرصه جنگ سخت و نظامی، تمرکز و توان خود را به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی معطوف کرده است.
وی گفت: دشمن در جنگ سخت نتوانست نظام و انقلاب را به عقب براند، ولی در جنگ نرم با هدف تغییر افکار عمومی با تمام توان وارد میدان شده تا جامعه ما را از ارزش‌های دینی به لذت‌گرایی سوق دهد؛ یعنی سبک زندگی اسلامی را تغییر دهد.
مسئول امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر با بیان این‌که متأسفانه بی‌توجهی به مقوله حجاب، جامعه ما را با آسیب‌های جدی مواجه کرده است، افزود: باید این موضوع مهم و حیاتی از همان دوران کودکی و به‌ویژه در سطح مدارس برای نسل جوان ما تبیین و تشریح شود.
حجت‌الاسلام سلحشوربا تأکید بر این‌که سبک شمردن مسئله عفاف و حجاب آثار و تبعات منفی را برای جامعه اسلامی در پی خواهد داشت، تصریح کرد: تا زمانی که این عزم جدی برای گسترش فرهنگ حجاب میان مسئولان ما به وجود نیاید نمی‌توانیم به نهادینه شدن این فرهنگ اصیل و غنی دینی امیدوار باشیم.
وی با بیان اینکه بیشترین تلاش دشمن در این راستا تغییر دادن افکار جوانان ما است، گفت: مهم‌ترین هدف دشمن ترویج مسئله بی‌عفتی، بی‌حجابی، الواط پروری و شرور پروری است.

captcha