برگزاری جلسه جزءخوانی قرآن در جاسک
کد خبر: 3816512
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳

برگزاری جلسه جزءخوانی قرآن در جاسک

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره تبلیغات اسلامی جاسک، از برگزاری ده‌ها جلسه جزء خوانی قرآن در طول ماه مبارک رمضان در این شهر خبر داد.

برگزاری جلسه جزء خوانی قرآن کریم در جاسک

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد صحرانشین، رئیس اداره تبلیغات اسلامی جاسک، یکشنبه ۱۲ خردادماه در جمع خبرنگاران، ضمن تشریح برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در طول ماه مبارک رمضان ده‌ها جلسه جزء‌خوانی قرآن در شهر و روستا‌ها به‌صورت تلاوت یک جزء از قرآن شریف در هر روز برگزار شده است.
وی افزود: جزء‌خوانی قرآن کریم از روز اول ماه مبارک رمضان در مساجد شهری و روستایی، حسینیه‌ها و جلسات خانگی آغاز شده و در این رابطه بیش از ۵۰ قاری قرآن همکاری داشته‌اند.
حجت‌الاسلام صحرانشین بیان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن، جلسات تفسیر و روخوانی از دیگر برنامه‌های این ماه مبارک بوده که به‌همت و همکاری روحانیان اعزامی و مستقر تشکیل‌ شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جاسک در پایان ضمن قدردانی از همه فعالان و مربیان قرآنی، گفت: ۱۲ محفل بزرگ قرآنی با حضور قاریان برجسته استانی و شهرستانی در طول ماه مبارک برگزار شد و استقبال بسیار خوبی از این محافل شده است ضمن اینکه می‌توان گفت که بالغ‌ بر ۵۰۰۰ نفر در مجموع از برنامه‌های مختلف قرآنی بهره‌مند شده‌اند.
انتهای پیام

captcha