رشد ۸۰ درصدی کمک حامیان به ایتام و محسنین در شهرستان جاسک
کد خبر: 3811849
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵

رشد ۸۰ درصدی کمک حامیان به ایتام و محسنین در شهرستان جاسک

گروه اجتماعی ــ رئیس کمیته امداد جاسک گفت: حامیان نیکوکار در قالب طرح «اکرام ایتام و محسنین» در سال گذشته ۸۶۶ میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان کمک کردند.

رشد ۸۰ درصدی کمک حامیان به ایتام و محسنین در شهرستان جاسک

علی ابراهیمی، رئیس کمیته امداد جاسک، در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، با اشاره به «طرح اکرام ایتام و محسنین» که هرساله در ماه مبارک برگزار می‌شود، اظهار کرد: رویکرد اصلی طرح توجه به حفظ عزت و کرامت خانوار‌های تحت حمایت است.
رئیس کمیته امداد جاسک بیان کرد: هدف دیگر طرح «اکرام ایتام و محسنین» تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی و ترویج سنت حسنه احسان به ایتام است که زمینه را برای مشارکت افراد خیر و نیکوکار فراهم می‌کند.
وی با اشاره به اینکه در سال ۹۷ حامیان ایتام و محسنین کمیته امداد شهرستان جاسک ۸۶۶ میلیون تومان کمک کردند، افزود: میزان کمک‌های حامیان کمیته امداد شهرستان جاسک نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۰ درصد رشد داشته است.
ابراهیمی ادامه داد: هم‌اکنون در طرح اکرام ایتام و محسنین یک هزار و ۲۰۱ حامی نیکوکار با کمیته امداد همکاری دارند که ۴۵۵ فرزند یتیم و ۶۶ فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد را زیر چتر حمایتی خود قرار داده‌اند.
رئیس کمیته امداد جاسک در پایان گفت: زمینه لازم برای استفاده از شیوه‌های الکترونیکی در پرداخت کمک‌های مبتنی بر نیاز خانواده‌های ایتام فراهم‌ شده است و مردم نیکوکار شهرستان جاسک می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد و یا با شماره‌گیری تلفن گویای ۳۲۸۸ و یا با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ آمادگی خود را جهت مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین اعلام کنند.
انتهای پیام

captcha