وظیفه مهم روحانیان «تشریح بیانیه گام دوم انقلاب» است
کد خبر: 3811794
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

وظیفه مهم روحانیان «تشریح بیانیه گام دوم انقلاب» است

گروه معارف ــ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر با بیان اینکه اعتماد به آمریکا جز نابودی حاصل دیگری ندارد، گفت: تشریح بیانیه گام دوم انقلاب از وظایف مهم روحانیان مستقر و طرح هجرت است.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام بهزاد بیرانوند، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر خمیر، چهارشنبه، ۲۵ اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران به تحولات منطقه پرداخت و اظهار کرد: امروز رژیم آل سعود جنایات مختلفی را علیه کشور‌های بی‌دفاع و مظلوم نظیر یمن انجام می‌دهد و کودکان بی‌گناه، زنان و مردان در خاک و خون می‌غلتند.
وی افزود: رژیم آل سعود که به فروپاشی و سرنگونی نزدیک شد، به‌جایی رسیده که رئیس‌جمهور آمریکا بار‌ها این کشور را مورد تحقیر قرار داده و خواستار دریافت دلار‌های نفتی از آل سعود شده تا از آنان دفاع کند.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر خمیر افزود: در طول تاریخ بار‌ها ثابت‌شده که هرگاه کشوری به آمریکای جنایتکار اعتماد کرده جز سرنگونی و ویرانی چیزی برای آن‌ها باقی نمانده که نمونه بارز آن صدام بود که با خواری و حقارت دستگیر و اعدام شد.
وی اظهار کرد: امروز کار رژیم صهیونیستی به‌جایی رسیده که نمی‌تواند در برابر دو روز حملات گسترده رزمندگان مقاومت غزه تحمل کند و خواستار آتش‌بس می‌شود و این نشان‌دهنده آن است که اسرائیل غاصب مانند خانه عنکبوت در حال نابودی و اضمحلال است.
این مقام مسئول افزود: جمهوری اسلامی در چهل‌سالگی به اوج اقتدار خود دست‌یافته و استقلال و عزت خود را در مقابل غرب و شرق حفظ کرده و بعد از سقوط بلوک شرق بنا به فرموده رهبر انقلاب، امروز غرب هم در حال سقوط است و باید این قدرت را در منابر برای مردم تشریح کرد.
حجت‌الاسلام بیرانوند گفت: ایران اسلامی امروز به اقتدار و عزت رسیده و آمریکا و صهیونیست‌ها جرئت چپ نگاه کردن به این خاک مقدس را ندارند و باید در این عرصه شکرگزار نعمت، ولی فقیه و دستاورد‌های ارزشمند انقلاب باشیم.
وظیفه مهم روحانیان «تشریح بیانیه گام دوم انقلاب» است
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر خمیر با بیان اینکه تشریح بیانیه گام دوم انقلاب از وظایف مهم روحانیان مستقر و طرح هجرت است، افزود: انقلاب اسلامی در شرایط حساس و تاریخی قرار دارد و هیچ مقطعی به‌ اندازه دوران انقلاب اسلامی، میدان ترویج و تبلیغ دین باز نبوده است.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ضمیمه «گام دوم انقلاب»، ابراز کرد: وظیفه همگی ماست که زمینه ظهور امام عصر(عج) را فراهم کرده و پرچم انقلاب اسلامی را به دست حضرت بدهیم و این برای روحانیون یک رسالت است.
حجت‌الاسلام بیرانوند با بیان اینکه باید برای ارتقای معرفت دینی و تعمیق باور‌های اعتقادی در جامعه تلاش کنیم، تصریح کرد: در صورت موفقیت در تحقق این موضوع بسیاری از مشکلات ما از میان خواهد رفت.
وی در پایان گفت: روحانیان مردم را نسبت به تهدیدات دشمن آگاه کرده و از مسئولان جهت عمل به بیانیه گام دوم انقلاب و حل مشکلات مردم مطالبه‌گری کنند.
انتهای پیام

captcha