کارگران؛ عنصر اصلی رونق تولید در کشور
کد خبر: 3807627
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

کارگران؛ عنصر اصلی رونق تولید در کشور

گروه اجتماعی ــ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با تأکید بر منویات مقام معظم رهبری گفت: کارگران، عنصر اصلی رونق تولید در کشور هستند و حمایت از کارگر و تولید ملی، از وظایف آحاد جامعه و مسئولان است.

کارگران؛ ستون فقرات تولید در کشور

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، کریم علی‌نژاد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه‌ صبح امروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه در یادواره شهدای بسیج کارگری ارومیه، ضمن تبریک روز کار و کارگر و مقام معلمان، اظهار کرد: دشمنان، تمام سعی خود را جهت تضعیف حکومت و مردم انجام دادند، ولی موفق به انجام آن نشده و تمام توطئه‌های آن‌ها نقش‌برآب شد.
وی با اشاره به کارساز نبودن توطئه‌های دشمنان ادامه داد: دشمنان، اکنون در تلاش هستند که با اعمال تحریم‌های اقتصادی، مردم را تحت فشار اقتصادی قرار داده و حکومت را تضعیف کنند، زیرا از قدرت ایران، کینه به‌دل گرفته‌اند‌.
علی‌نژاد با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با رونق اقتصادی افزود: مشکل اساسی مملکت، مشکل اقتصادی بوده و اگر تولید، رونق گیرد، می‌تواند مشکلاتی همانند مشکلات اقتصادی و اشتغال را برطرف کند و کارگران، عنصر اصلی رونق تولید در کشور هستند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با اشاره به جایگاه والای کارگر و تولید در کشور، تصریح کرد: کارگر، در دین مبین اسلام جایگاه مقدسی دارد و از آنجایی که مقام معظم رهبری فرمودند، زمانی‌که پیامبر(ص) خم شدند و دست کارگر را بوسیدند، همین امر نشانگر مقام والا و مقدس کارگر است.
وی گفت: بعد از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی، کارگران همواره در خط مقدم جهاد در راه اسلام و کشور و تولید و اقتصاد کشور تلاش کرده‌اند.
انتهای پیام

captcha