استعفای وزیر ارشاد تکذیب شد/ پاسخ شایعات با صدور بیانیه
کد خبر: 3784764
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
امیرزاده به ایکنا گفت:

استعفای وزیر ارشاد تکذیب شد/ پاسخ شایعات با صدور بیانیه

گروه ادب ــ رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی ارشاد استعفای وزیر ارشاد را تکذیب کرد و آن را شایعه دانست.

استعفای وزیر ارشاد تکذیب شد/ پاسخ شایعات با صدور بیانیه

همایون امیرزاده، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی ارشاد، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا درباره انتشار خبری مبنی بر استعفای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این خبر شایعه‌ است و در این زمینه بیانیه‌ای را صادر می‌کنیم تا پاسخی برای شایعات و شایعه‌سازان باشد.
یادآور می‌شود صبح امروز یکی از خبرگزاری‌ها خبری تیتر «شایعه استعفای وزیر ارشاد قوت گرفت» را روی خروجی قرار داد. در توضیح این خبر به نقل از اسدالله عباسی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ،آمده است؛ زمزمه‌هایی درباره تغییر در یکی از وزارتخانه‌های دیگر وجود دارد که تاکنون دولتی‌ها نام این وزارتخانه را اعلام نکردند، اما اعلام کردند احتمالاً با معرفی وزیر بهداشت به مجلس، فرد دیگری برای وزارتخانه‌ای که مد نظر است به مجلس معرفی می‌شود.
این خبرگزاری تصریح کرده که به‌ احتمال زیاد سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است و گفته می‌شود او اخیراً استعفای خود را شخصاً تحویل حسن روحانی داده است.

با توجه به برگزاری جشنوا‌ره‌های گوناگون فجر این قبیل شایعات می‌تواند آسیبی برای فعالیت‌های فرهنگی کشور در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باشد و از مسئولان انتظار می‌رود تا زمینه را برای بروز شایعات فراهم نکنند.
انتهای پیام

captcha