تسخیر لانه جاسوسی آمریکا جهاد اکبر بود
کد خبر: 3760838
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا جهاد اکبر بود

گروه سیاست و اقتصاد ـ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه دانشجویان و دانش‌آموزان در راهپیمایی روز ۱۳ آبان، اقتدار خود را به نمایش می‌گذارند، تصریح کرد: شکست منافقین برتر از شکست کفار بوده و تسخیر لانه جاسوسی را باید در زمره جهاد اکبر دانست.

یوم‌الله ۱۳ آبان، فرصتی برای آشنایی نسل جوان با فرهنگ استکبارستیزی است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، محمود پوریوسف، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی صبح امروز، ۱۲ آبان‌ماه در همایش انقلابیون جوان و تجلیل از گروه‌های جهادی دانشجویی و جهادگران نمونه که در محل سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار شد، با بیان اینکه یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور سه واقعه مهم تبعید امام راحل به ترکیه، روز دانش‌آموز و روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است، افزود: ۱۳ آبان نماد وحدت، استکبارستیزی و فرصتی برای آشنایی نسل جوان با فرهنگ استکبارستیزی است.
وی با اشاره به اینکه دانشجویان و دانش‌آموزان در راهپیمایی روز ۱۳ آبان، اقتدار خود را به نمایش می‌گذارند، خاطرنشان کرد: شکست منافقین برتر از شکست کفار بوده و تسخیر لانه جاسوسی را باید در زمره جهاد اکبر دانست.
پوریوسف ادامه‌داد: دشمن اصلی اسلام و قرآن و پیامبر(ص) ابرقدرتها و بخصوص آمریکا و ولیده ناخالصش اسرائیل است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی بابیان اینکه رویارویی بیداری اسلامی با رژیم آمریکا در مقابل ترفندهای استکباری است، یادآور شد: روز ۱۳ آبان، تجلی دوباره آزادگی، شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان است.
انتهای پیام

captcha