ایجاد شکاف میان مردم و دولت؛ مهم‌ترین راهبرد استکبار جهانی
کد خبر: 3760447
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲

ایجاد شکاف میان مردم و دولت؛ مهم‌ترین راهبرد استکبار جهانی

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه پلدشت مهم‌ترین راهبرد استکبار جهانی را ایجاد شکاف در بین مردم و دولت و نارضایتی آنها از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: این یک خیال پوچ است و مردم با حضور پر شور خود در راهپیمایی 13 آبان مهر باطلی بر این خواسته خواهند زد.

ایجاد شکاف میان مردم و دولت؛ مهم‌ترین راهبرد استکبار جهانی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین وحید طالبی امام جمعه پلدشت عصر امروز 10 آبان ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه ویژه ۱۳ آبان در صفحه تاریخ ایران گفت: ۱۳ آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بوده و باید توجه ویژه‌ای به آن شود تا با مرور تاریخ از رخداد مخربانه آن در امان باشیم.

وی با اشاره به تلاش‌های آمریکا برای کمرنگ جلوه‌دادن حضور همیشگی مردم در این راهپیمایی‌ها تصریح کرد: بار دیگر با فریاد مرگ بر آمریکا و هیهات منه ذله مشت محکمی بر دهان استکبار خواهیم زد.

امام جمعه پلدشت در ادامه بر توطئه جدید آمریکا و تنظیم همزمانی آن با ۱۳ آبان اشاره کرد و افزود: تحریم‌های استکبار اقدام جدیدی علیه مردم ایران نیست و سال‌هاست که این تحریم‌ها اعمال شده و هرساله بر رشد، شکوفایی و خودکفایی کیان عزیزمان افزوده می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین طالبی مهمترین راهبرد استکبار جهانی را ایجاد شکاف در بین مردم و دولت و نارضایتی آنها از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: این یک خیال پوچ است و مردم با حضور پر شور خود در راهپیمایی 13 آبان مهر باطلی بر این خواسته خواهند زد.

امام جمعه پلدشت وحدت و انسجام ملی را دو مقوله مهم و ارزنده در راهپیمایی ۱۳ آبان یاد کرد و گفت: وحدت بین اقوام و مذاهب را به رخ جهانیان خواهیم کشید.

انتهای پیام

captcha