ارزیابی میدانی عملکرد قرآنی استان‌ها/ اجرای برنامه جامع ارزشیابی و نظارت از سال 95
کد خبر: 3759352
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵
صادقی خبر داد:

ارزیابی میدانی عملکرد قرآنی استان‌ها/ اجرای برنامه جامع ارزشیابی و نظارت از سال 95

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر دفتر برنامه‌ریزی، ارزشیابی و فناوری اطلاعات سازمان دارالقرآن الکریم از اجرای کامل برنامه جامع نظارت و ارزشیابی فعالیت‌های قرآنی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌ها تا پایان سال جاری خبر داد.

سیدجعفر صادقی، مدیر دفتر برنامه‌ریزی، ارزشیابی و فن‌آوری اطلاعات سازمان دارالقرآن الکریم، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ اظهار کرد: امسال نیز همانند سال گذشته و طبق برنامه جامع نظارت و ارزشیابی فعالیت‌های قرآنی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌ها، عملکرد قرآنی استان‌های مختلف کشور مورد ارزیابی میدانی قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه این برنامه نظارت و ارزیابی از سال 95 در قالب طرح جامع در حال اجراست، افزود: این طرح جامع در قالب دستورالعمل نظارت میدانی استان‌ها، گزارش عملکرد استان‌ها در سازمان دارالقرآن و خودارزیابی استان‌ها از فعالیت‌های قرآنی‌شان اجرایی می‌شود.
مدیر دفتر برنامه‌ریزی، ارزشیابی و فناوری اطلاعات سازمان دارالقرآن الکریم ادامه داد: آئین‌نامه طرح جامع نظارت و ارزشیابی در قالب پنج مدیریت راهبردی امور قرآنی استان‌ها، برنامه‌ریزی نظارت و توسعه تعاملات، توسعه کمی و کیفی آموزش‌های قرآنی، فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی و ساماندهی مشارکت‌های مردمی و برنامه‌های حمایتی و نظارتی انجام می‌شود.
صادقی در ادامه با بیان اینکه طی اجرای این برنامه ارزیابی در سال جاری استان‌های کشور به شش منطقه جغرافیایی تقسیم‌ شده‌اند، تصریح کرد: بر همین اساس یکی از مدیران سازمان دارالقرآن الکریم مسئولیت ارزیابی و نظارت بر یکی از این مناطق را برعهده دارد.
وی اظهار کرد: پایش مستمر فعالیت‌های قرآنی استان‌های مختلف کشور تا پایان سال مدام انجام می‌شود که در این راستا نیز بازدیدها به صورت مستر بررسی می‌شود و در پایان نیز طی تعامل مستقیمی که با ادارات امور قرآنی استان‌ها انجام می‌شود، تمامی استان‌ها براساس نتایج به دست آمده رتبه‌بندی خواهند شد.
انتهای پیام

captcha