امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در افق روشنی قرار دارد
کد خبر: 3757111
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴

امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در افق روشنی قرار دارد

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان اسلام درصدد ترسیم تصویری نامناسب از چهره و سلوک اسلام هستند، گفت: امروز انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در افق روشنی قرار دارد.

امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در افق روشنی قرار دارد

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز، 27 مهرماه در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه با دعوت از همگان به نقوی الهی، اظهار کرد: انسان باید در برابر هوا و هوس‌های دنیا تقوا پیشه کند.
وی با اشاره به در پیش رو بودن ایام اربعین حسینی(ع) افزود: مردم استان برای پذیرایی از زوار عتبات عالیات آماده‌اند و این میزبانی برای مردم ما افتخار بزرگی است.
آیت‌الله علما با اشاره به انتقال ارزش‌های ناب به نسل جدید، گفت: حراست و پاسداری از ارزش‌ها و پیام‌های والای اسلام از پیام‌های واقعه عاشورا است.
امام جمعه کرمانشاه در ادامه به تدوین سند چشم‌انداز 50 ساله آینده انقلاب از سوی مقام معظم رهبری اشاره و عنوان کرد: این برنامه با تأکید معظم‌له درخصوص رعایت شاخص‌های اسلامی و انقلابی توسط نخبگان متعددی در دست تدوین است.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به دیدار نخبگان و استعدادهای برتر علمی کشور با مقام معظم رهبری، اظهار کرد: لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان در پیش‌برد امور کشور مورد تأکید است.
آیت‌الله علما تصریح کرد: دانشجویان باید پژوهش و تحقیق را همواره در دستور کار خود قرار دهند.
وی با بیان اینکه دشمن درصدد ترسیم تصویری نامناسب از چهره و سلوک اسلام است، افزود: امروز انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در افق روشنی قرار دارد.
امام جمعه کرمانشاه گفت: عظمت کشور ما ستودنی است و باید قدر این خدمات دانسته و در حفظ آن تلاش کنیم.
انتهای پیام

captcha