تروریست‌های منطقه مطابق پازل صهیونیستی حرکت می‌کنند
کد خبر: 3757106
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸

تروریست‌های منطقه مطابق پازل صهیونیستی حرکت می‌کنند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه زاهدان گفت: گروهک جیش‌الظلم، از جمله تروریست‌های منطقه است که مطابق پازل صهیونیست‌ها حرکت کرده و علاوه برتأمین نیازهای اقتصادی خود از طریق قاچاق مواد مخدر، تحت حمایت سازمان جاسوسی موساد است.

به گزارش ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه زاهدان  امروز، 27 مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه گفت: اربعین حسینی تأمین کننده همه نیازهای انسان است، اما در صورتی که شور حسینی آمیخته با شناخت، آگاهی و شعور حسینی شود.
وی افزود: در اربعین دل‌ها و دست‌های مسلمانان با هم گره می‌خورد، به طوری که در همین زاهدان می‌بینیم هزاران نفر از مسلمانان پاکستان برای حضور در اجتماع بزرگ اربعین اینجا در زائرسرا حضور پیدا می‌کنند؛ به عشق اباعبدالله استاد دانشگاه می‌آید و کفش زائر حسین(ع) را واکس می‌زند.
نماینده ولی فقیه در استان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی میرجاوه، بیان کرد: هفته گذشته حادثه تروریستی رخ داد و متاسفانه اشرار تروریست تعدادی از بسیجیان بومی منطقه و نیروهای هنگ مرزی را در مرز میرجاوه ربودند.
وی با بیان اینکه گروهک تروریستی جیش‌الظلم مسئولیت این اقدام را بر عهده گرفت، ادامه داد: سرکرده این گروه، عبدالرحیم ملازاده، فردی شرور، وهابی و معاند است که بعد از دستگیری و اعدام عبدالمالک ریگی، با باقیمانده گروهک جندالشیطان، جیش الظلم را راه اندازی کرد.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: این گروهک با مشاوره برخی از اعضای سازمان منافقین خلق ساختار و تشکیلاتی مدرن‌تر از گروهک ریگی به وجود آورد، تا ضریب خطا و آسیب آنان در انجام عملیات‌ها کمتر شود.
وی افزود: گروهک جیش‌الظلم، از جمله تروریست‌های منطقه است که مطابق پازل صهیونیست‌ها حرکت کرده و علاوه بر تامین نیازهای اقتصادی خود از طریق قاچاق مواد مخدر، تحت حمایت سازمان جاسوسی موساد است.
آیت‌الله سلیمانی اظهار کرد: پس از وقوع حادثه تروریستی میرجاوه، این سؤال پیش آمد که آیا پایگاه مرزی که مورد حمله ترریست‌ها قرار گرفت، از استحکام خوبی برخوردار بود یا نه؟ که قرارگاه قدس سپاه اعلام کرد این پایگاه از استحکام خوبی برخوردار بوده است.
وی ادامه داد: سؤال دوم این است که آیا این حادثه در زمان غفلت نیروهای مستقر در این پایگاه اتفاق افتاده که با توجه به عملیاتی که اخیرا صورت گرفت و در آن نیروهای نظامی ایران، نفر دوم گروهک جیش الظلم را به هلاکت رساندند، می‌بینیم نیروهای ما در غفلت نبودند.
نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: متأسفانه علی‌رغم روابط حسنه‌ای که میان ایران و کشور همسایه یعنی پاکستان وجود دارد، ارتش این کشور تحت فرمان کامل دولت نیست و آن‌گونه که باید، در امنیت منطقه تلاش نمی‌کند، بنابراین خاک این کشور، مکانی امن برای تروریست‌ها شده است.

انتهای پیام

captcha