تمام ظرفیت‌های شهرداری تهران در خدمت اربعین
کد خبر: 3755600
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳

تمام ظرفیت‌های شهرداری تهران در خدمت اربعین

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: خوشبختانه کاهش فعالیت شهرداری تهران برای مراسم اربعین را نداشتیم، در شهرداری تهران یک ستادی به عنوان «ستاد خدمات اربعین» شکل گرفته است که همه ظرفیت آن بنابر دستور شهردار تهران در خدمت اربعین قرار گرفته است.

به گزارش ایکنا، شبستان نوشت: سعید اوحدی در خصوص کاهش هزینه‌های شهرداری برای مراسم اربعین از ارقام 40 الی 50 میلیارد تومانی به 2.5میلیارد تومان و امکان کاهش اعزام نیروهای شهرداری گفت: خوشبختانه کاهش فعالیت را در شهرداری تهران نداشتیم، در شهرداری تهران یک ستادی به عنوان «ستاد خدمات اربعین» با معاونت خدمات شهری شهرداری تهران به ریاست مهندس یزدانی شکل گرفته است که همه ظرفیت این معاونت بنابر دستور شهردار تهران در خدمت اربعین قرار گرفته است.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ادامه داد: قرارگاه فرهنگی هنری مردمی اربعین نیز در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تشکیل شده است که امسال باتوجه به تفاهم‌نامه خوبی که با نیروهای مقاومت بسیج، ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و آموزش‌و‌پرورش به امضاء رسیده است امید داریم آنچه در توان داریم در حوزه فرهنگ در اربعین ارائه کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تاکید کرد: هفته آینده جلسه‌ای در عراق برای هماهنگی نهادهای مختلف با سفیر جمهوری اسلامی ایران آقای مسجدی در بغداد برگزار می‌شود که تهمهیداتی قرار است ایجاد شود که یا در این جلسه یا در جلسات بعدی که شهردار تهران نیز خودشان حضور پیدا می‌کنند رسما اعلام کنیم که شهرداری باتمام توان خودش در خدمت اربعین خواهد بود.

اوحدی یادآور شد: برخی از برنامه های فرهنگی ما امسال کاملا متمایز با سال گذشته خواهد بود، امسال اربعین با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب تقارن پیدا کرده است و اولین سالی است که با پیروزی بر داعش برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: اربعین یک همایش بین المللی است که امید است همه در این عرصه با یکدیگر همکاری کنند.

انتهای پیام

captcha