سبک زندگی امام رضا الگوی مردم شود
کد خبر: 3732410
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴

سبک زندگی امام رضا الگوی مردم شود

گروه معارف- مبلغ زیر سایه خورشید در استان یزد با اشاره به اینکه سبک زندگی امام رضا ع الگوی مردم شود گفت: تلاش کنیم تا زندگی ما سبک زندگی امام رضا پسند باشد.

به گزارش ایکنا از یزد، هم‌زمان با دهه کرامت تعدادی از خادمان و حاملان پرچم متبرک حرم رضوی وارد شهرستان میبد شدند و مورد استقبال کم‌نظیر فرماندار، معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرماندارمیبد، مردم و جمعی از مسئولان این شهرستان قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام ذبیحی، مبلغ زیر سایه خورشید در استان یزد در این مراسم اظهار کرد: یکی از اهداف بزرگ زیر سایه خورشید رساندن پیام امام رضا (ع) است.

وی افزود: ما معتقدیم اگر همه مردم و مسئولین معارف و سیره اهل‌بیت (ع) را رعایت کنند؛ مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و خانوادگی ما به حداقل خودش رسید.

ذبیحی با اشاره به حدیث ثقلین و سفینه گفت: اگر خدای ناخواسته، پیامبر صلوات الله که اهل‌بیت را سفینه معرفی کردند از آن‌ها فاصله بگیریم مشکلات ما در همه ابعاد به حداکثر خواهد رسید بنابراین باید تلاش کنیم تا زندگی ما سبک زندگی امام رضا پسند باشد.

یادآور می شود بازدید از مراکز صنعتی، دیدار با بیماران، شرکت در نماز جماعت، دیدار با خانواده‌های شهدا، حضور در میان مردم روستاها و شرکت در جشن زیر سایه خورشید از برنامه‌های خادمین امام رضا (ع) در میبد است.

انتهای پیام

captcha