دهه کرامت؛ فرصتی برای ترویج کرامت انسانی و انسجام اجتماعی در جامعه
کد خبر: 3732408
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰

دهه کرامت؛ فرصتی برای ترویج کرامت انسانی و انسجام اجتماعی در جامعه

گروه اجتماعی- فرماندار آستارا خاطرنشان کرد: باید به واسطه برگزاری جشن های دهه کرامت و جشنواره های فرهنگی کرامت انسانی و انسجام اجتماعی را در جامعه ترویج داد.

دهه کرامت؛ فرصتی برای ترویج کرامت انسانی و انسجام اجتماعی در جامعه

به گزارش ایکنا از گیلان، یونس رنجکش، فرماندار شهرستان آستارا امروز، 31 تیر در مراسم جشن دهه کرامت که در آمفی تئاتر ساحل سفیر امید آستارا برگزار شد، اظهار کرد: برای پویایی و تحرک در مسیر توسعه و رشد و بالندگی جامعه نیازمند نشاط اجتماعی و انتقال صحیح آموزه های مهارت زندگی هستیم که این مهم با توجه به وجود ظرفیت های آموزشی در جامعه ایران اسلامی نیازمند برنامه ریزی صحیح از فضاهای موجود است.

وی افزود: جامعه ایرانی یک جامعه بهره مند از تاریخ غنی فرهنگی و آموزه های اثربخش اسلامی است که باید بتوانیم از این سرمایه ها در مسیر بالندگی و بازتولید سرمایه های اجتماعی جامعه و نشاط آن برای انسجام و وحدت اجتماعی به خوبی استفاده کنیم.

فرماندار آستارا، ضمن تبریک دهه کرامت، خاطرنشان کرد: دهه کرامت دهه پاسداشت ارزش های انسانی با بهره گیری از آموزه های اسلامی است.

وی با گرامیداشت ولادت حضرت معصومه(س) به عنوان الگوی دختران ایرانی، متذکر شد: دختر در فرهنگ ایرانی و اسلامی ما نماد مهر و محبت است و ما به وجود چنین فرهنگی در جامعه خود می بالیم، زیرا دختران امروز ما مادران فردای جامعه هستند که نقش مهمی در هدایت مسیر زندگی فرزندان فردای این سرزمین دارند.

رنجکش ادامه داد: همه باید تلاش کنیم برای حفظ هویت ایرانی و اسلامی برنامه ریزی های جامع ای برای در کنار هم بودن خانواده ها و تقویت انسجام این کانون حیاتی اجتماع داشته باشیم.

فرماندار آستارا خاطرنشان کرد: باید به واسطه برگزاری جشن های دهه کرامت و جشنواره های فرهنگی کرامت انسانی و انسجام اجتماعی را در جامعه ترویج داد.

انتهای پیام

captcha