«محمدعلی کلی» و «محمد صلاح» در 1452
کد خبر: 3732191
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱

«محمدعلی کلی» و «محمد صلاح» در 1452

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ حسین ثوری در برنامه «بشارت 1452» گفت: محمدعلی کلی، بوکسور معروف جهان، چون به باور قلبی رسیده بود، تمام مسابقات خود را با نام خدا شروع می‌کرد.

به گزارش ایکنا؛ حسین ثوری، رئیس فدراسیون بوکس ایران و محمدامین بختیاری، قاری نوجوان از استان سیستان و بلوچستان، میهمان برنامه زنده تلویزیونی «بشارت 1452» بودند.

در این برنامه رئیس فدراسیون بوکس ایران از برگزاری چند دوره مسابقه قرآن برای جوانان و ورزشکاران استان سیستان و بلوچستان در دوران مدیریتش خبر داد و گفت: در استان سیستان و بلوچستان نسبت افراد حافظ، قاری و افراد مأنوس با قرآن به جمعیت این استان قابل ملاحظه است.

ثوری یادآور شد: باید در ورزش‌های مختلف، از ابتدا مربیانی انتخاب کنیم که از سنین پایه بر محور ساختن اخلاق‌ پیش بروند. در فدراسیون بوکس، فرآیندی صورت می‌گیرد که مربیان بر محور اخلاق و رفتار انتخاب می‌شوند.

رئیس فدراسیون بوکس ایران گفت: محمد صلاح در حال حاضر، نمایشی از چهره اسلام است. محمدعلی کلی، بوکسور معروف جهان، تمام مسابقات خود را با نام خدا شروع می‌کرد. وقتی از این قهرمان جهانی می‌پرسند شما محافظ دارید؟ می‌گوید: محافظ من محافظ همه شماست و محافظ من نیاز به محافظ ندارد، محافظ من خدای یکتاست، چون این ورزشکار به ایمان قلبی رسیده است.

وی اشاره کرد: در فتح خیبر، حضرت علی(ع) با تأسی از قرآن، نیروی مضاعفی گرفت و اگر ما این نگاه را در زندگی جاری کنیم و خدا را ناظر بر اعمال و رفتار خود بدانیم، بی‌اخلاقی‌‌ها، تهمت‌ها و تفسیرهای ناروا که هم‌اکنون در جامعه ورزشی دیده می‌شود، از بین می‌رود.

حسین ثوری در پایان عنوان کرد: در حال حاضر در اردوهای ملی پوشان، فرهنگ انس با قرآن را نهادینه کردیم تا از انرژی مثبت قرآن تأثیر بگیرند. اگر در زندگی، فرهنگ قرآنی را جاری کنیم، گزندی به ما نمی‌رسد و با مشت‌های قوی شده از این تأسی، بر دهان استکبار مشت محکمی خواهیم زد.

در پایان این برنامه محمدامین بختیاری، قاری نوجوان، به تلاوت آیات سوره مبارکه فیل پرداخت.

یادآور می‌شود که برنامه زنده تلویزیونی «بشارت 1452»، با محوریت طرح ملی حفظ قرآن کریم و حفظ جزء 30، هر روز ساعت 18 با اجرای سیدوحید مرتضوی به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

در ادامه فایل تصویری این بخش از برنامه بشارت 1452 را مشاهده می‌کنید.


انتهای پیام

captcha