اعزام اعضای «کاروان نور» در 5 گروه از 2 مرداد
کد خبر: 3732140
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
علی قاسم‌آبادی بیان کرد:

اعزام اعضای «کاروان نور» در 5 گروه از 2 مرداد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ سرپرست کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع 97 از آغاز اعزام اعضا از دوم مردادماه در قالب پنج گروه خبر داد.

علی قاسم‌آبادی، سرپرست کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع 97، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، گفت: اعضای «کاروان نور» در پنج گروه اعزام می‌شوند که سه گروه مدینه بعد و دو گروه مدینه قبل خواهند بود.
این قاری قرآن کریم افزود: اولین گروه، صبح روز دوم مردادماه اعزام خواهد شد و به مرور در روزهای پنجم، نهم، دوازدهم و چهاردهم مردادماه سایر اعضای این کاروان اعزام خواهند شد تا به اجرای برنامه‌های قرآنی بپردازند.
قاسم‌آبادی با اشاره به اینکه برنامه‌های این کاروان در دو قالب درون‌بعثه‌ای و برون‌بعثه‌ای تعریف شده است، تصریح کرد: از جمله برنامه‌های برون‌بعثه‌ای شرکت در حلقه‌های قرآنی مسجدالنبی(ص) است و اگر فضا مهیا باشد، برنامه‌هایی برای تلاوت در مسجدالحرام نیز خواهیم داشت.
سرپرست کاروان قرآنی اعزامی به سفر حج همچنین در مورد برنامه‌های درون‌بعثه‌ای نیز بیان کرد: در ایام برپایی حج یک سری همایش‌ها و مراسم توسط بعثه مقام معظم رهبری برگزار می‌شود که تلاوت‌های این همایش‌ها را انجام خواهیم داد. همچنین در یک یا دو هتل از هتل‌های محل استقرار، ترتیل یک دور قرآن کریم را خواهیم داشت. ضمن اینکه یک سری جلسات و محافل انس نیز برگزار می‌شود که اعضای کاروان نور در آن به اجرای تلاوت خواهند پرداخت.
وی در مورد میزان آمادگی اعضای این کاروان برای حضور در این سفر اظهار کرد: خوشبختانه سطح تلاوت اعضا سطح بالایی است و از آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند. در جلساتی که داشته‌ایم، مسائل مختلف گوش‌زد شده است، همچنین تأکید شده است که مجموعه‌ای از آیات حتما از حفظ تلاوت شود.

قاسم‌آبادی در ادامه به انتخاب مجموعه آیات مناسب ایام حج و آیات مناسبتی اشاره و اظهار کرد: این آیات انتخاب شده است تا در محافل بیشتر مورد استفاده قرار گیرد. همچنین امسال یک ظرفیتی را ایجاد کرده‌ایم تا دوستانی که توانایی قرائت ادعیه را دارند از این توانایی استفاده کنند و در زمان‌های مختلف به قرائت ادعیه بپردازند. امیدواریم بتوانیم به وظایف خود به نحو احسن عمل کنیم.

انتهای پیام

captcha