اعلام نتایج مسابقات قرآن دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌ شرقی
کد خبر: 3729699
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷

اعلام نتایج مسابقات قرآن دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌ شرقی

گروه فعالیت‌های قرآنی- دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، گفت: نتایج مرحله استانی بیست‌وسومین دوره مسابقات قرآن کریم بخش شفاهی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی مشخص شد.

 نتایج مرحله استانی بیست‌وسومین دوره مسابقات قرآن دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

مهدی مهدی‌پور، دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از اعلام نتایج مرحله استانی بیست‌وسومین دوره مسابقات قرآن کریم بخش شفاهی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان خبر داد و گفت: این مسابقات در 10 رشته ترتیل، تحقیق، اذان، تواشیح، حفظ کل، حفظ 20جزء، حفظ 10جزء، حفظ 5جزء، حفظ جزء 30 و 3جزء بیستم تیرماه جاری به میزبانی دانشگاه ازاد اسلامی تبریز برگزار شد.

وی، افزود: در بخش دانشجویان در رشته ترتیل «غلامرضا قوچی» از دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، در رشته تحقیق «فرهاد موذن» و «سمیرا مهدیان» هر دو از دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، در رشته حفظ 20 جزء «محمدتقی اصدقی» و «فریبا زمانی» از دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، در رشته حفظ 10 جزء «محدثه عابدی» از دانشگاه ازاد اسلامی تبریز، در رشته حفظ 5 جزء «الهیه موسوی» از واحد تبریز در رشته حفظ جزء 30 «سجاد عباسی نسب» از واحد تبریز و در رشته اذان«حامد عباس پور» از دانشگاه ازاد اسلامی سراب سهمیه شرکت در مرحله کشوری را کسب نمودند.
مهدی‌پور، به نتایج بخش اساتید نیز اشاره کرد و گفت: در بخش استادان در رشته ترتیل «احمد شریعت» از تبریز؛ در رشته تحقیق «اکبر شوقی» و در رشته حفظ 5 جزء «رضا شاهی» و «سکینه محمدپور» هر سه از دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، در رشته 20جزء نیز «رعنا رستمی» از دانشگاه آزاد اسلامی مرند موفق به کسب رتبه و راه یابی به مرحله کشوری شدند.
دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه ازاد اسلامی تبریز، خاطرنشان کرد: در بخش کارکنان در رشته ترتیل «علی راشدی» از تبریز؛ در رشته تحقیق «میرسعید اوجاقی» از تبریز نیز به مرحله کشوری راه پیدا کردند.
وی، همچنین منتخب رشته اذان در بخش کارکنان را «محمدحسین وطن پرست» از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممقان اعلام کرد.
بیست‌وسومین دوره مسابقات قرآن کریم بخش شفاهی دانشگاه‌های آزاد اسلامی آذربایجان شرقی در دو بخش بانوان و آقایان با حضور 200 نفر از دانشجویان، استادان و کارکنان بیستم تیرماه جاری به میزبانی دانشگاه ازاد اسلامی تبریز برگزار شد.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یکی از متسابقین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۲۰
0
0
با سلام در بخش اساتید در رشته ترتیل چرا برگزیده ای اعلام نشده؟
captcha