تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «خوشنویسی رضوی» تا ۱۰ تیر
کد خبر: 3724084
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «خوشنویسی رضوی» تا ۱۰ تیر

گروه فرهنگی ـ مهلت ارسال آثار به شانزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی لرستان تا دهم تیرماه امسال تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «خوشنویسی رضوی» تا 10 تیر 

به گزارش ایکنا از لرستان، بنا بر اعلام دبیرخانه شانزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی و با توجه به درخواست‌های متقاضیان شرکت در شانزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی، مهلت ارسال آثار به این رویداد تا ١٠ تیرماه امسال تمدید شد .
بنا بر این گزارش، شرکت‌کنندگان در جشنواره می‌بایست تا زمان اعلام شده و فقط از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی lorestan.shamstoos.ir و یا portal.shamstoos.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و دبیرخانه از پذیرش آثاری که از طریقی غیر از سامانه ارسال شود معذور است.
یادآور می‌شود، شانزدهمین جشنواره خوشنویسی رضوی در رشته‌های نستعلیق، شکسته نستعلیق، ثلت، نسخ برگزار می‌‏شود.آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال تصویر آثار تا دهم تیرماه سال‌‌جاری اعلام شده است و نتیجه مرحله اول و انتخاب آثار و اعلام اسامی راه‌یافتگان به مرحله دوم تا اواخر تیرماه امسال اعلام می‌‏شود.
آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان نیز ۲۷ تیرماه امسال و آخرین مهلت تحویل اصل آثار راه‌یافته به مرحله داوری نهایی دهم تیرماه امسال اعلتم شده است.همچنین گشایش نمایشگاه از ۲۷ تیرماه تا هفتم مردادماه و اختتامیه جشنواره نیز ۲۷ تیرماه امسال اعلام شده است.
این جشنواره ملی با همکاری استانداری لرستان، معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)، شهرداری خرم‌آباد، صدا و سیمای لرستان، مؤسسه فرهنگی و هنری سرزمین کاسیت، شعب انجمن خوشنویسان لرستان و حوزه هنری لرستان برگزار می‎شود.
علاقمندان به شرکت در این جشنواره ملی خوشنویسی رضوی می‌توانند آثار خود را به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۶۶۳۳۲۰۱۷۹۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام

captcha