پنج نوبت تلاوت روزانه، برنامه رمضان رادیو قرآن دبی
کد خبر: 3714245
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

پنج نوبت تلاوت روزانه، برنامه رمضان رادیو قرآن دبی

گروه بین‌الملل – بنیاد حمدان بن محمد آل مکتوم دبی (HHC) اعلام کرد رادیو قرآن دبی در ماه رمضان ویژه برنامه‌هایی به مناسبت این ماه پخش می‌کند که شامل سخنرانی و تلاوت قرآن در پنج نوبت است.

تغییرات ویژه برنامه رادیو قرآن دوبیویژه برنامه ختم قرآن با رادیو قرآن دوبیاعلام برنامه زمانی ختم قرآن در رادیو قرآن دوبی/ ادیت شده

به گزارش ایکنا به نقل از جی‌تودی؛ عبدالله حمدان بن دالموک، رئیس این بنیاد روز یکشنبه در گفتگو با رسانه‌ها اعلام کرد: مقدمات این ویژه برنامه‌ها انجام شده و اجرای آن‌ها در روز اول ماه رمضان خواهد آغاز می‌شود.

در این ویژه برنامه‌های رادیو قرآن که روی موج 91.4FM پخش می‌شود، هر روز  یک جزء از قرآن در پنج نوبت با فاصله‌های زمانی مشخص پخش خواهد شد تا مردم بتوانند تا پایان ماه کل قرآن را ختم کنند.

زمان پخش این برنامه به این صورت است: قبل از اذان صبح و به وقت سحر (ساعت 3 صبح) تلاوت ابوبکر الشاطری و  سپس تلاوت رامی دایس در ساعت 4 صبح پخش می‌شود. تلاوت عبدالله بصفر بعدازظهرها ساعت 3 پخش می شود و درست قبل از افطار تلاوت جمعان العصیمی ساعت 6 پخش خواهد شد.

از جمله بخش های جدیدی که امسال به برنامه‌های رادیو قرآن در ماه رمضان اضافه شده، سخنرانی‌های عبدالله موسی و اسامه اللال و قرائت قرآن کریم و سخنرانی توسط محمد الشعراوی است.

حمدان بن دالموک همچنین خلاصه‌ای از دستاوردهای رادیو قرآن دبی از زمان راه اندازی آن در خرداد سال 1395 ارائه کرد و گفت: افزایش زمان پخش، تولید برنامه‌های قرآنی، افزایش مدت زمان پخش تلاوت‌ها و اضافه شدن برنامه‌های مذهبی از جمله این موفقیت‌ها است.

وی افزود: در سه ماهه اول سال 2018، میانگین شنوندگان رادیو قرآن دبی به هفته ای 209 هزار نفر رسیده است.

وی همچنین گفت: ما تلاش می‌کنیم که بتوانیم برنامه‌های رادیو را از طریق اینترنت به سمع شنوندگان در سایر کشورهای جهان نیز برسانیم. به این منظور ما اپلیکیشنی را تهیه کرده‌ایم که شنوندگان ما از سراسر دنیا بتوانند به برنامه های رادیو قرآن دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام

 

 

 

captcha