راه‌اندازی «استودیو الفبا» در لرستان
کد خبر: 3711544
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳

راه‌اندازی «استودیو الفبا» در لرستان

گروه اجتماعی ـ اولین «استودیو الفبای» کشور در اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان امروز شنبه، راه‌اندازی شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، نخستین استودیو الفبای کشور، امروز شنبه، ۱۵ اردیبهشت طی مراسمی با حضور استاندار لرستان در اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان افتتاح شد.این استودیو با هدف برگزاری نشست‌ها و گفت‌وگوهای فرهنگی و علمی و هنری مرتبط با تعلیم و تربیت توسط روابط عمومی و امور بین‌الملل آموزش و پرورش لرستان راه‌اندازی شده است‌.
رفتن به سمت اخبار تخصصی و حرفه‌ای و افزایش کیفیت فعالیت‌های دستگاه تعلیم و تربیت و تعامل بیشتر با خانواده‌ها از جمله اهداف راه‌اندازی این استودیو به عنوان اولین استودیوی الفبای کشور خواهد بود.
سیدموسی خادمی، استاندار لرستان در این مراسم، گفت: در اوایل انقلاب شهید آوینی‌ها گردانندگان برنامه‌های هنری بودند و راه‌اندازی این استودیو یک کار ارزشمند است.
وی راه‌اندازی اولین استودیو الفبای کشور در لرستان را یک کار خلاقانه ذکر کرد و ادامه داد: زیرا این مجموعه بر روی یک موضوع خاص تمرکز دارد.
خادمی با بیان این‌که این استودیو به موضوعات فرهنگی، محلی، آثار آموزش بر توسعه و نقش آموزش بر توسعه بپردازد، اظهارکرد: برخی مشکلات اجتماعی را می‌توان با برنامه‌ریزی در دوران دانش‌آموزی حل کرد.
وی با تاکید بر نهادینه شدن احترام به قانون در مدارس، عنوان کرد: با آموزش احترام به قانون می‌توان از بسیاری از مشکلات پیشگیری کرد و جامعه‌پذیری را در آن‌ها افزایش داد، کمااینکه هنوز احترام یه قانون در کشور ما به شکل کامل نهادینه نشده است.

راه‌اندازی «استودیو الفبا» در لرستان

راه‌اندازی «استودیو الفبا» در لرستان

راه‌اندازی «استودیو الفبا» در لرستان

captcha