برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بانوان نابینا از سال آینده
کد خبر: 3707723
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴

برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بانوان نابینا از سال آینده

سرپرست امور فرهنگی سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد: مسابقات قرآن کریم بانوان در حوزه نابینایان کشورهای اسلامی از سال آینده در ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ ایسنا نوشت: حجت‌الاسلام سیدمهدی سیدمحمدی درباره برگزاری دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم بانوان در ایران اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی بانوان هم در جامعه اسلامی ما دارای نقش های بسیار تاثیرگزار و تعیین کننده در ۴۰ سال گذشته بوده اند.

وی با بیان اینکه بانوان ایران اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی تا به حال در تمامی صحنه‌ها حضور مثبت داشته اند و توانایی و قابلیت خودشان را به اثبات رساندند، افزود: در علوم قرآنی نیز ما همواره پس از انقلاب اسلامی شاهد رشد و شکوفایی بانوان کشورمان بوده‌ایم که در بخش های مرتبط با قرآن کریم ساعی و کوشا بوده اند.

سرپرست امور فرهنگی سازمان بهزیستی کشور با ابراز خرسندی از درخشش بانوان ایرانی در رشته های قرائت، حفظ و تفسیر قرآن کریم عنوان کرد: برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم بانوان به زنان ایرانی انگیزه رقابت بیشتر می بخشد و این برای ایران اسلامی جای افتخار دارد.

سیدمحمدی با تاکید بر اینکه هرچقدر بانوان به قرآن انس بورزند کشور ما نیز قرآنی تر خواهد شد، تصریح کرد: این امر در ارتقا و تعالی نسل آینده کشور نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت و امیدواریم بیش از پیش شاهد تحرکات قرآنی بانوان در کشورمان باشیم.

وی اعلام کرد: در تلاشیم از سال آینده مسابقات بین المللی قرآن کریم را بین بانوان نابینای کشورهای مسلمان هم برگزار کنیم.

او گفت: این مسابقات را برای بانوان نابینای جهان اسلام در سطح محدودتری نسبت به آقایان برگزار خواهیم کرد و سپس در دوره های بعدی ان را گسترش خواهیم داد.

انتهای پیام

captcha