مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان راهگشا در تربیت 10 میلیون حافظ
کد خبر: 3707712
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷

مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان راهگشا در تربیت 10 میلیون حافظ

هادی حفاظ مسابقات بین‌المللی قرآن کریم درباره آثار انس بانوان با قرآن را در تلطیف فضای خانوادگی اجتماعی، گفت: برگزاری این مسابقات در ایران سبب افزایش انگیزه بانوان برای حفظ قرآن و تحقق 10 میلیون حافظ خواهد شد.

به گزارش ایکنا؛ فارس نوشت: غضون مسلمی، هادی حفاظ دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم بانوان درباره آثار انس بانوان با قرآن را در تلطیف فضای خانوادگی اجتماعی، گفت: اگر به قرآن کریم به عنوان کتاب زندگی نگاه کنیم، این کتاب الهی به زندگی ما جهت می‌دهد.

وی با بیان اینکه قرآن، کتاب وحدت میان امت‌های مسلمان است، اظهار کرد: همه ما زیر چتر قرآن می‌توانیم از انحرافات و آسیب‌های اجتماعی به دور باشیم، علت آنکه ما در جامعه با بسیاری از معضلات و مشکلات اجتماعی و فرهنگی روبرو هستیم، به دلیل این است که این کتاب روح بخش مورد توجه قرار نگرفته است.

داور بین‌المللی قرآن کریم با بیان اینکه برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بانوان در توجه به قرآن و انس و تربیت حفاظ خواهر و نیز در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در تربیت 10 میلیون حافظ نقش بسیار تأثیرگذاری دارد، ابراز کرد: برگزاری این مسابقات در ایران نشان از توانمندی و امنیت بالای کشورمان دارد.

مسلمی تأکید کرد: قرآن به صراحت راهکار برخورد با دشمنان را برای ما تبیین کرده و طبق فرموده قرآن، راه سلطه کفار بر مومنین بسته است و این نیازمند اقتدار و عزت کشورهای اسلامی است، در این میان برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم راهکاری مناسب در نمایش اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سایه عمل به فرامین قرآن کریم، فضلیت‌های بسیاری شامل حال جامعه اسلامی می‌شود، نباید به قرآن کریم به عنوان ابزار نگاه شود چراکه در این صورت ما به مدینه فاضله نمی‌رسیم، بنابراین، باید به خاطر رضای پروردگار در این وادی قدم بزنیم و به فرامین کتاب الهی عمل کنیم.

انتهای پیام

captcha