حذف سقف سنی در مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3705053
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹

حذف سقف سنی در مسابقات سراسری قرآن

گروه مسابقات ــ مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه طی اطلاعیه‌ای از حذف سقف سنی ثبت نام‌کنندگان در مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد.

حذف «سقف سنی» برای حضور در مسابقات سراسری قرآن

به گزارش ایکنا؛ پس از آغاز ثبت نام برای حضور در چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، مسئولان مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف از برخی شرایط ویژه برای ثبت نام در این دوره خبر دادند که یکی از این شرایط مربوط به شرط سقف سنی شرکت‌کنندگان بود.
در این بخش اعلام شده بود که افراد کمتر از 40 سال سن می‌توانند برای حضور در این مسابقات ثبت نام کنند که در همان ایام با برخی اعتراضات از سوی قاریان مخاطبان مواجه شد. به دنبال این اعتراضات و انتشار برخی از آنها در ایکنا بود که مسئولان کمیته نظارت و ارزیابی ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور از بررسی مجدد «شرط سنی» متسابقان خبر دادند.
در نهایت نیز امروز 22 فروردین‌ماه مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از طریق کانال اطلاع‌رسانی مسابقات قرآن کریم از برداشته شدن شرایط سنی حداکثر 40 سال برای متسابقان خبر داده است.
به این ترتیب تمامی علاقه‌مندان به مسابقات قرآن می‌توانند از سن 18 سال به بالا در این مسابقات ثبت نام کنند.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سالاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۳:۳۱
0
0
سلام. ببخشید در آیین نامه نوشته شده مسابقه مسابقه معارف بصورت آنلاین 20 اردیبهشت برگزار می شود... اما در بعضی استان ها دیدم نوشته دهم خرداد... اگر امکان دارد تاریخ صحیح را اطلاع رسانی کنید تا برنامه ریزی ما خراب نشود. متشکرم.
غنچه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۰۹:۰۳
0
1
پیشنهاد می کنم در سال آینده ،گروه 40 سال به بالا برای مسابقه حفظ اضافه شود تا این گروه هم بتوانند با انگیزه بیشتر حفظ رو ادامه دهند اگه هزینه مسابقات زیاد می شود مبلغی رو به عنوان خود یاری می توانید از متسابقین بگیرید ممنون
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۲:۱۷
0
0
باسلام خدا خیرتون بده شرط سنی رو بردارید تا انگیزه ای بشه برای برخی افراد ۴۰ سال به بالا برای حفظ قرآن و ترتیل و ....
captcha