توهین به ارزش‌های اسلامی در فضاهای مجازی جرم است
کد خبر: 3683439
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۸
رضوانی:

توهین به ارزش‌های اسلامی در فضاهای مجازی جرم است

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه منوجان گفت: توهین به ارزش‌های اسلامی در فضاهای مجازی جرم است و کشف و شناسایی 100 گروه منافقین در گروه‌های تلگرامی زنگ خطری برای کشور است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام امین رضوانی، امام جمعه منوجان در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به 29 دی‌ماه سالروز پایان جنگ 22 روزه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه گفت: 29 دی‌ماه روزی بود که در تاریخچه مقاومت به‌عنوان روز غزه نامیده شد چراکه در جنگ 22 روزه در برابر رژیم نامشروع صهیونسیتی شکست این رژیم توسط مردم فلسطین رقم خورد.
وی افزود: در جنگ 22 روزه غزه با رژیم غاصب اسرائیل 8 هزار فلسطینی به شهادت رسیدند، این روز را به به‌عنوان روز غزه نامگذاری کردند که جهانیان این روز را احساس و از یاد نبرند.
امام جمعه منوجان با اشاره به حساسیت امام خمینی(ره) به فلسطین، تصریح کرد: امام راحل نیز نسبت به فلسطین و رژیم صهیونسیتی حساسیت خاصی داشت.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند دفاع از قدس شریف از وظایف مسلمانان است، بیان کرد: امروز یکی از وظایف جهان اسلام حمایت و دفاع از قدس شریف است که امیدواریم مسلمانان جهان در رهنمود مقام معظم رهبری بایستند و کمک کنند که این سرزمین ارزشمند اسلامی بدست امت حزب‌الله آزاد شود.
امام جمعه منوجان اشاره‌ای به دروغ‌پراکنی و شایعه‌سازی‌های دشمن کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این باره فرمودند امروز مهمترین ترفند دشمن دروغ‌پراکنی و شایعه‌پراکنی برای انحراف افکار عمومی است.
حجت‌الاسلام رضوانی ادامه داد: هدف دشمن از دروغ و شایعه‌پراکنی‌ها نا‌ امید کردن مردم از نظام است لذا آن چیزی که از مردم انتظار می‌رود این است که در مقابل دروغ‌ها و شایعه‌پراکنی‌ها ایستادگی کنند چرا که بسیاری از شایعات چنین است که مردم را به کلی از نظام و اسلام نا امید کنند.
وی افزود: در گذشته نیز این چنین دروغ‌ها و شایعه‌پراکنی‌ها توسط دشمن صورت می‌گرفت اما از آنجایی که مردم تحلیل سیاسی نداشتند براحتی این دروغ‌ها را باور می‌کردند اما حال مردم نسبت به این مسائل هم هوشیار و هم آگاه هستند لذا می‌طلبد بدون سند محکم و تحلیل روشن هیچ شایعه‌ای را باور نکنند.
حجت‌الاسلام رضوانی جانباختن 32 تن از ملوانان ارزشمند کشور در حادثه اخیر را تسلیت گفت و عنوان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری بارها و بارها فرمودند، مسوولان باید مطالبات مردم را جدی بگیرند.
امام جمعه منوجان با اشاره به تمسخر رئیس جمهور آمریکا به مردم آفریقا، بیان کرد: رفتارهای سرداران آمریکا که مردم آفریقا را با چنین ادبیاتی می‌خوانند بسیار زشت و ناپسند است و جای تأسف دارد برای کشوری که خود را دموکراسی‌ترین کشور جهان می‌داند.
وی توهین به ارزش‌های اسلامی در فضاهای مجازی را جرم برشمرد و اظهارکرد: کشف و شناسایی 100 گروه منافقین در گروه‌های تلگرامی زنگ خطری برای کشور است که مسئولان زی‌ربط باید تلاش مضاعف برای شناسایی این افراد انجام دهند.
منبع: ستاد برگزاری نماز جمعه استان کرمان

captcha