کنترل زبان عامل سوددهی و رسیدن به تقوا است
کد خبر: 3683437
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۴
رمضانی‌پور:

کنترل زبان عامل سوددهی و رسیدن به تقوا است

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه رفسنجان کنترل زبان را عامل سوددهی و رسیدن به تقوا دانست و بیان کرد: امام علی (ع) در خطبه 176 نهج‌البلاغه فرمودند، پرهیزکاری را ندیدم که تقوا برای او سودمند باشد مگر آنکه زبان خود را حفظ کرده بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور، امام جمعه رفسنجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به آلایندگی سرچشمه که امروز جوسازی برای آن به وجود آمده است، گفت: یک مجموعه که حدود 20 هزار نفر و بعد از کشاورزی بیشتری اشتغالزایی را دارد، طبیعی است اگر همه چیز را در کنار هم ببینیم این جوسازی‌ها به کار نمی‌آید و باید پرهیز شود اینکه این کارخانه عظیم آلایندگی دارد، طبیعی است.
وی با بیان اینکه باید برای کاهش و رفع آلایندگی همه تلاش کنند، افزود: همه در تلاش هستند و مسئولان محیط‌زیست هم باید راهنمایی کنند که آلایندگی کاهش پیدا کند که خطر برای رفسنجان وجود نداشته باشد.
امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: نماینده و فرماندار و مسئولان در کنار مدیران مس تلاش کنند این مشکلات برطرف شود.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور کنترل زبان را عامل سوددهی و رسیدن به تقوا دانست و بیان کرد: امام علی (ع) در خطبه 176 نهج‌البلاغه فرمودند، پرهیزکاری را ندیدم که تقوا برای او سودمند باشد مگر آنکه زبان خود را حفظ کرده بود.
وی با تبریک میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار بیان کرد: پرستاران کار خود را افتخار بدانند پرستاری از بیمار ثواب زیادی دارد و کار خطیری است اگر بر اثر کوتاهی پرستاری بیماری تلف شود آن پرستار مسئول است.
امام جمعه رفسنجان حادثه نفتکش سانچی را تسلیت گفت و روز غزه را گرامی داشت و از علت نامگذاری روز غزه گفت: سال 2009 میلادی جنگ 22 روزه بین رژیم صهیونیستی و غزه رخ داد که حماسه مردم غزه این رویای شکست ناپذیری رژیم جعلی صهیونیستی را در هم کوبید و هیمنه آن را در هم ریخت.
وی اظهارکرد: برخی مسئولان می‌خواهند ما در تریبون‌ها مراعات کنیم که البته اگر شما آقایان کارهایتان را خوب انجام دهید ما شما را تشویق هم می‌کنیم علاوه بر این ما هرگز از مسئولان در بیان مطالب خط نمی‌گیریم و نخواهیم گرفت و تنها از رهبر انقلاب خط می‌گیریم.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور از سخت‌گیری‌های بانک‌ها برای دریافت تسهیلات برای اشتغال یاد کرد و گفت: باید کارها روان شود و سخت‌گیری‌ها در اخذ ضمانت کم شود با این بدبختی‌هایی که این چند سال مسؤولان برای مردم ایجاد کردند مشکلات زیادی وجود دارد و طبیعی است چک افراد برگشت بخورد.
منبع: ستاد برگزاری نماز جمعه استان کرمان

captcha