مسأله فلسطین به عنوان مسأله اصلی جهان اسلام باشد
کد خبر: 3683436
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۲
جعفری:

مسأله فلسطین به عنوان مسأله اصلی جهان اسلام باشد

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه کوهبنان گفت: دنیای اسلام باید از مظلومان و امت اسلامی بویژه فلسطین حمایت کند و مسأله فلسطین به عنوان مسأله اصلی جهان اسلام باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان کوهبنان به روز غزه اشاره کرد و گفت: منطقه‌ای که پاره‌ای از جهان اسلام است، از انقلاب اسلامی درس گرفتند و در برابر دشمنان خود ایستاده و ارتش صهیونیست را متزلزل کردند، باید از مردم این منطقه حمایت کرد.
وی با بیان اینکه علامه امینی خدمات ارزشمندی داشت و همواره ولایت‌مدار بود، افزود: علاوه بر رحلت این عالم بزرگ، سالروز ارتحال حاج عباس قمی صاحب مفاتیح‌الجنان را نیز داریم که چون اعمالش خالصانه بود ماندگار شد و امروز این کتاب در کنار قرآن کریم قرار دارد.
امام جمعه کوهبنان با بیان اینکه زلزله کوهبنان موجب شد که مردم بر اثر تخریب و آسیب منازل بی‌خانمان شوند، عنوان کرد: شهر کوهبنان باید با مدیریت جهادی دوباره ساخته شود.
حجت‌الاسلام جعفری گفت: ولادت با سعادت حضرت زینب(س) را در پیش داریم کسی که به شخصیت زن مقام و متزلت داد تا در برابر سختی‌ها مقاوم باشد.
وی به روز پرستار اشاره کرد و بیان کرد: پرستاران چون انسان‌های والایی هستند به این مقام رسیدند، پیامبر اکرم(ص) از جمله پرستاران است چون شبی تا صبح بر بالین حضرت علی(ع) پرستاری کردند و حضرت علی(ع)، حضرت مریم، نسیبه و... از جمله پرستاران بودند.
امام جمعه کوهبنان با استناد به بیانات مقام معظم رهبری تأکید کرد: از جمله سفارشات ایشان به دنیای اسلام این بود که در مسائل جدی باشند، دنیای اسلام باید از مظلومان و امت اسلامی بویژه فلسطین حمایت کند و مسأله فلسطین به عنوان مسأله اصلی جهان اسلام باشد.
منبع: ستاد برگزاری نماز جمعه استان کرمان

captcha