تكریم یاد شهدای مدافع حرم با حضور سردار سلیمانی
کد خبر: 3683372
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
در استان فارس؛

تكریم یاد شهدای مدافع حرم با حضور سردار سلیمانی

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان فارس با سخنرانی سردار سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، موسی زارعی، فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز امروز، 29 دی‌ماه در مجمع عالی بسیج این ناحیه از سپاه گفت: همزمان با دهه فاطمیه در اوایل اسفندماه نخستین یادواره شهدای مدافع حرم وامنیت استان فارس در شیراز به دبیری سپاه ناحیه ثارالله(ع) و با همت كنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینكه در این یادواره سردار سلیمانی، فرمانده سپاه قدس به سخنرانی خواهد پرداخت، افزود: این دعوت از سوی خانواده‌های شهدا از این سردار رشید اسلام صورت گرفته است.
دبیر یادواره شهدای مدافع حرم وامنیت استان فارس گفت: برنامه‌ها و پیش یادواره‌های شهدا مختلفی تا روز مراسم در حال برگزاری است که با مشارکت ادارات ونهادهای مختلف این مراسم برگزار می‌شود.
زارعی با بیان اینكه 79 شهید مدافع حرم و امنیت فارس تا به امروز اطلاعات و آمار آنان جمع‌آوری شده است، گفت: در این یادواره یاد شهدای امنیت جنوب شرق و شمال کشور از فارس گرامی داشته می‌شود.
وی با تصریح اینكه شهدای مدافع حرم وامنیت شهدای مظلومی هستند که کیلومترها از مرزهای میهن برای دفاع از اسلام وانقلاب سختی کشیدند و به شهادت رسیده‌اند، گفت: اگر دفاع مقدس جوانانی مثل شهید فهمیده داشت امروز شهید حججی‌ها که سن و سال را نمی‌شناسند، دارد.

captcha